Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoshop CS3 Camera raw jpeg /tiff
Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-07-08 06:15

Hej

Er det noget kameraet skal understøtte eller gælder det alle filer, selv om
ens kamera ikke har raw mode?

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-07-08 06:39

Claus Tersgov skrev bl.a.:

> Er det noget kameraet skal understøtte eller gælder det alle filer,
> selv om ens kamera ikke har raw mode?

Nåh, det fandt jeg sælv ud af

Det gælder alle filer.

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-07-08 21:42

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> Nåh, det fandt jeg sælv ud af
> Det gælder alle filer.

Nåh, nu fik jeg så rent faktisk også afprøvet programmet.

Og det er afsindigt smart!

Fuld raw kontrol over en masse parametre, UDEN at ændre een eneste
pixelværdi i jpgfilerne. Intet mindre end genialt...

Claus

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-07-08 21:47

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> wrote in message

> Og det er afsindigt smart!
>
> Fuld raw kontrol over en masse parametre, UDEN at ændre een eneste
> pixelværdi i jpgfilerne. Intet mindre end genialt...

Ja, ligesom Lightroom og endnu mere genialt

--
Med venlig hilsen/Kind regards,
Hans Kruse www.hanskruse.com, http://hans-kruse.blogspot.com/

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-07-08 22:42

"Hans Kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev

> Ja, ligesom Lightroom og endnu mere genialt

Det har jeg ikke prøvet endnu

Claus