Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotografering i Odense (omegn evt.)
Fra : Villy Erichsen

Dato : 15-07-08 19:15

På lørdag skal jeg fotografere min datters bryllup i Odense. Vi havde
planlagt at fotografere udendørs - men vejret lover ikke for godt - så
hvis det står ned i stænger må vi jo rykke indendørs. Nogen gode
forslag. Jeg fotograferer med Nikon D70 med SB 600 flash.
Så gerne et sted hvor der mest muligt naturligt lys. Vi er ikke så
glade for flash billeder - bortset fra udfyldningsfash.
Brudeparret forlader Thomas Kingos Kirke kl. ca. 13.30 i en Pink
Cadillac årg. 54.
Gode idéer er velkomne - på forhånd tak.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Ole Larsen

Dato : 15-07-08 19:36

Villy Erichsen skrev:
> [...]
> Brudeparret forlader Thomas Kingos Kirke kl. ca. 13.30 i en Pink
> Cadillac årg. 54.
> Gode idéer er velkomne - på forhånd tak.

Nogle af de bredere mellemgange på uni (glas i begge sider)
Flere af lokalerne på Brandts, evt. gangbroen (dodo)eller akademiet øverst
Enden nærmest Pantheonsgade på Cafebiografen
Cafe Ulsted (Vestergade 1)
Hollufgård
Der er mange steder, men det haster med at træffe aftaler/indhente
tilladelse

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Villy Erichsen

Dato : 16-07-08 07:25

In article <487cede5$0$90269$14726298@news.sunsite.dk>, Ole Larsen
<olenospam@nospam.dk> wrote:

> [...]
> Cafe Ulsted (Vestergade 1)
> Hollufgård
> Der er mange steder, men det haster med at træffe aftaler/indhente

Tak for inspirationen - min datter er i fuld gang med at undersøge
mulighederne.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-08 20:11

Scenen ved Brandts, banegården inde eller perronerne, under Brandts
gangbroen, lej studiet på Badstuen, Fruens Bøge station, under jernbanebroen
Nyborgvej, den åbne klosterbygning ved St. Knuds kirke, Odense Å stien
under vejbroerne, under paraplyerne ved Franck A,

Fra : Villy Erichsen

Dato : 17-07-08 06:47

In article <487e46ee$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Poul B-H
wrote:

> [...]
> Nyborgvej, den åbne klosterbygning ved St. Knuds kirke, Odense Å stien
> under vejbroerne, under paraplyerne ved Franck A,

Også tak til dig.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : J M K

Dato : 16-07-08 15:34

On 15 Jul., 20:35, Ole Larsen <olenos...@nospam.dk> wrote:
> [...]
> tilladelse
>
> --
> -and gallantly handed her my very last piece of gum-

Synd det ikke var lidt senere din datter skulle giftes, så kunne du
drage nytte af denne Workshop-- Bryllup´s-fotograferings-workshop
http://www.kunzendorf.dk/JMK/Kurser.html

Men du skal jo være velkommen til, at kontakte mig for evt.
deltagelse--selvom du jo forhåbentlig ikke skal fotografere datteren´s
bryllup igen!

Til alle jer andre, så har jeg oprette en ny tråd med Link til dette..

TAK

Fra : Villy Erichsen

Dato : 17-07-08 06:51

In article
<53714561-0dcd-49dc-aba9-c68064a97741@d77g2000hsb.googlegroups.com>, J
M K <kunzendorf@gmail.com> wrote:

> Men du skal jo være velkommen til, at kontakte mig for evt.
> deltagelse--selvom du jo forhåbentlig ikke skal fotografere datteren´s
> bryllup igen!
Nej, nu er det 3. gang på et år - med den samme.
Første gang den 24. december i Las Vegas (Elvis Wedding)
Anden gang registrering på Rådhuset.
Tredie gang Kirkens velsignelse på lørdag.

Tak for tilbuddet - jeg sender det videre til min datter der er ivrig
fotograf.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Søren Friberg

Dato : 17-07-08 07:24

Villy Erichsen skrev:

> Nej, nu er det 3. gang på et år - med den samme.

Uha, jeg er bagud. Jeg har kun prøvet en gang og endda med den samme.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

fotofriberg.dk