Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Første test af det nye Canon EOS
Fra : Søren Friberg

Dato : 13-07-08 11:39

http://www.digitalfotoonline.dk/show.asp?mode=news&ID=1664

Tænker om konceptet minder om min gamle AE Canon

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

fotofriberg.dk

Fra : MW

Dato : 13-07-08 17:38

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.digitalfotoonline.dk/show.asp?mode=news&ID=1664
>
> Tænker om konceptet minder om min gamle AE Canon

AE1 var det første serieproducerede spejlreflekskamera styret af en CPU, det
kan man jo ikke "gentage" med et EOS kamera.

mvh
MW

Fra : Søren Friberg

Dato : 13-07-08 17:52

MW skrev:

> AE1 var det første serieproducerede spejlreflekskamera styret af en CPU, det
> kan man jo ikke "gentage" med et EOS kamera.

Ja, det er da klart nok MW. Det var heller ikke helt det jeg tænkte på.
AE-1 var jo en klassiker solgt i 5 millioner eksemplarer vistnok. Den
betegnes som markedets bedste i sin prisklasse (under 5000kr). Den er
ligesom AE et godt valg for familiefotografen, men vel også for den
prisbevidste fotoentusiast. Jeg kunne godt forestille mig den blev
bedstseller, men ok "klassiker" er nok for meget.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

fotofriberg.dk