Honda VF750
Fra : Aksel Herlev

Dato : 21-07-01 17:23

Hej alle

Jeg har været ude at se på to gamle Honda VF 750er, er der noget man skal
passe på ved et sådan et par,

Den ene er fra 84 og har gået 52000 km i tyskland koster 10000.- + afgift
21500 (grim)

Den anden er fra 86 og har gået 69000 km. pris 37000 middel stand

Mvh. Aksel
CB 500F -77

Fra : boe

Dato : 21-07-01 20:18

Ja, læs her: http://www.math.uwaterloo.ca/~rblander/V4_cams.txt

> Den ene er fra 84 og har gået 52000 km i tyskland koster 10000.- + afgift
> 21500 (grim)
>
> Den anden er fra 86 og har gået 69000 km. pris 37000 middel stand

Tjah, hvis du ofrer 10.000 mere, så kan du få en VF1000 i god stand, som jeg
selv har. Til trods for de potentielle knast problemer, så er jeg
ualmindeligt tilfreds med min - jeg mailer dig lige nogle datasheets på
begge modeller.

Bo, VF1000F