Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-07-08 12:42

"Jesus-loves-you" skrev

Sent: Thursday, July 24, 2008, CET 10:07, GMT 08:07
Subject: Iransk kristen med muslimsk baggrund arresteret og tortureret -
Was: Starwars ?
7701 news:g69d8e$1ft0$1@newsbin.cybercity.dk

> Truet
>
> Rad blev truet med, at hvis hun og hendes mand fortsatte med at deltage i
> husmenigheden og bibelstudiegrupper, ville de blive fængslet "i meget lang
> tid," og de ville miste deres datter, Odzhan Arya. En betjent fortalt Rad,
> at myndighederne ville fabrikere en narkosag imod dem, " og I vil blive
> straffet som narkosmuglere."

News:

=== citat start ===

TV2 NEWS 128 Lor Jul (2008, CET) 13.21.20

30 skal massehenrettes i Iran

30 mennesker skal i morgen ved daggry
henrettes i Iran. De er dømt til døden
for mord eller narkosmugling, citerer
avisen Aftab statsanklageren i den
iranske hovedstad, Teheran, for at
sige.

Der er tale om den største massehenret-
telse i Iran i de seneste år. Menneske-
rettighedsgrupper har beskyldt Iran for
overdreven brug af dødsstraf, men
ledelsen i den islamiske stat forsvarer
sig med, at dødsstraf er et effektivt
afskrækkelsesmiddel, der kun tages i
brug, når alle andre juridiske
muligheder er forsøgt.

26. jul 09:07 (CET, red.)

=== citat slut ====

Vil det så sige, at I (med andre ord) billiger ... (input memory) ...

7701 news:g69d8e$1ft0$1@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]

> [ ... ]

På ET's vegne har jeg derfor lyst for at udtrykke følgende:

Vi forsøgte vitterlig, Far! Vi gjorde vores bedste!

ET-Break:
(2008-07-26, Saturday, day no 208, CET 13:32, GMT 11:32)
- "Nemlig."

Hope You got the point, FARMAND (i Himlen) !!!

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 7716 news:g6f0eb$kum$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7717