Mormon kalenderskaber ekskommunikeret
Fra : Cyril Malka

Dato : 15-07-08 11:06

Skaberen af en kalender, som fremviste skjorteløse mormon-missionærer,
blev ekskommunikeret i forgårs, søndag 13. juli, efter et
disciplinær-møde med den lokale afdeling af bevægelsen i Las Vegas.

Kalenderens skaber, Chad Hardy, fortalte, at han ikke bar nag over for
de ældstes råd fra Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige:

- Jeg føler det, som om jeg talte sandt, fortalte den 31-årige. ³Men
summa-summarum er, at de føler stadig væk, at kalenderen er upassende og
ikke giver det image² som kirken ønsker at have.²

Kalenderen, ³Men on a Mission², blev solgt i næsten 10.000 eksemplarer
for 14,99 $ stykket (ca. 70 kr.) og indeholder 12 billeder af
missionærer, som er vendt tilbage fra missionen. De bærer stadig deres
sorte bukser, men har smidt den hvide skjorte og slips og poserer i
bedste Chippendales stil ... Læs resten her:
<http://etsectera.com/news/mormon-kalenderskaber-ekskommunikeret/>

--
Venligst,

Cyril

Nyheder om sekternes verden: http://www.etsectera.com/news
Sekter og deres virkninger: http://www.sekter.org -=- http://www.malka.info
Praktisk psykologi: http://www.malka.dk

Fra : Andreas Jensen

Dato : 19-07-08 10:54

"Cyril Malka" <cyril@etsectera.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sorte bukser, men har smidt den hvide skjorte og slips og poserer i
> bedste Chippendales stil ... Læs resten her:

Det helt store problem er vel at de også har smidt overdelen af det magiske
undertøj. Den slags er fy-fy.

Andreas