Kristen næstekærlighed: Baptist-kirke give~
Fra : Cyril Malka

Dato : 14-07-08 17:49

Husk at Hitler selv ville ikke have kunnet gøre noget, hvis ikke mange
kristne (og muslimer) ikke havde fulgt ham eller havde set uden at gøre
noget på det, der foregik.

Katolikker, protestanter, Jehovas Vidner har haft meget travlt med at
stryge diktatoren med hårene.

Våben, død og kristendom ser ud til at være en meget almindelig blanding.

Ud over at de fleste amerikanske baptiste-kirker argumenterer for at
have lov til at gå med våben i kirke, så er der søreme en baptiste kirke
i Oklahoma som vil gerne give en AR-15 riffle som pris til en
skydekonkurrence for teenagers.

Se her det flotte næstekærligt legetøj:
<http://en.wikipedia.org/wiki/AR-15>

Konkurrencen vil ske i Windsor Hills Baptiste kirke, i deres årlig træf,
som starter i dag og slutter fredag.

Og så vinderen på konkurrencen vil gå derfra med en fin-fin AR-115 ...

Kirkens hjemmeside med konkurrence, præmien m.m. og alt kan ses her:

<http://www.whbcyouthconference.org/?c=events>

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org
Følg mig på twitter: http://twitter.com/cyrilmalka
.... Catholic - which I was until I reached the age of reason.

Fra : Harald Mossige

Dato : 14-07-08 18:08

Cyril Malka skreiv:
> [...]
>
> Og så vinderen på konkurrencen vil gå derfra med en fin-fin AR-115 ...
>
> Kirkens hjemmeside med konkurrence, præmien m.m. og alt kan ses her:

Man bør ikke kaste sten når man sitter i glasshus.

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 14-07-08 23:47

Den 14.07.2008 kl. 19:07 skrev Harald Mossige <haraldm@hkabel.net>:
> Man bør ikke kaste sten når man sitter i glasshus.

Misundelse over at måtte nøjes med norsk iglo?

Henrik Blunck - Dianalund
Har du læst bloggen Kristendommens mangler?
http://www.blunck.dk/kristendommens_mangler

Fra : Harald Mossige

Dato : 15-07-08 00:01

Henrik V Blunck skreiv:

> Misundelse over at måtte nøjes med norsk iglo?

En gang til, neste gang treffer du -, - , kanskje.

HM

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 15-07-08 01:55

Den 15.07.2008 kl. 01:01 skrev Harald Mossige <haraldm@hkabel.net>:
> Henrik V Blunck skreiv:
>
> En gang til, neste gang treffer du -, - , kanskje.

Jeps. Håbet beskæmmer ingen.

Håber I kan holde varmen oppe i Norge, også selvom det er komplet
off-topic.

Fra : Harald Mossige

Dato : 15-07-08 03:15

Henrik V Blunck skreiv:

> Jeps. Håbet beskæmmer ingen.
>
> Håber I kan holde varmen oppe i Norge, også selvom det er komplet
> off-topic.

Etter å ha inntatt noen dåser "kunstig varme" anbefaler jeg:
Googel: "Arne Garborg" + pengar

Ta den tida du treng for å lesa det. Sett den siste delen opp i glas og
rame der marvarene forlet huset.

HM

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-07-08 07:14

Cyril Malka skrev i

[ ... ]
> Våben, død og kristendom ser ud til at være en meget almindelig
> blanding.

Nåh ja, nu er jøder jo et meget fredselskende folk, der hverken har
atomvåben eller andre våben, og som aldrig hverken bomber eller skyder mod
civile palæstinensere.

Jo jo, jøder er skam fredselskende og har "smedet våben til plovjern" -
eller måske nærmere smedet plove til våben!

http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*
http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 15-07-08 09:26

Andreas Falck <dewnull@dewnull.dewnull> declared in:
487c41e8$1$90266$14726298@news.sunsite.dk :
> [...]
>
> Jo jo, jøder er skam fredselskende og har "smedet våben til plovjern"
> - eller måske nærmere smedet plove til våben!

Fair nok* - lad os omformulere ovenstående til:

"Våben, død og religion ser ud til at være en meget almindelig blanding."

*) Jeg er ikke enig i at det er helt så fair. Her er tale om en
KIRKE, ikke et folk. Og en konkurrence for TEENAGERE, ikke soldater.

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-07-08 09:42

Thomas Hejl Pilgaard skrev i

> lad os omformulere ovenstående til:
>
> "Våben, død og religion ser ud til at være en meget almindelig
> blanding."

Endnu bedre omformuleret til:
"Våben, død og fanatisk ateisme ser ud til at være en meget
farlig blanding."

Fra : N/A

Dato : 15-07-08 11:04

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-07-08 11:04

> Nu hopper DU væk fra emnet.

Nope. For andre har jo fint forklaret og dokumenteret hvordan fanatisk
ateisme rent faktisk er en slags religion.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 15-07-08 16:27

Andreas Falck <dewnull@dewnull.dewnull> declared in:
487c76c3$1$90266$14726298@news.sunsite.dk :
> Thomas Hejl Pilgaard skrev i

> Nope. For andre har jo fint forklaret og dokumenteret hvordan fanatisk
> ateisme rent faktisk er en slags religion.

Nå, ok. Du troede på dem?

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-07-08 21:08

Thomas Hejl Pilgaard skrev i

[ ... ]
> Nå, ok. Du troede på dem?

Nu er der jo ikke tale om ateisme generelt, men den fanatiske atgeisme. At
du ikke ser denne forskel er kun til skade for dig selv.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 16-07-08 06:49

Andreas Falck <dewnull@dewnull.dewnull> declared in:
487d0af1$1$90272$14726298@news.sunsite.dk :
> Thomas Hejl Pilgaard skrev i
>
> [ ... ]
>
> Nu er der jo ikke tale om ateisme generelt, men den fanatiske
> atgeisme. At du ikke ser denne forskel er kun til skade for dig selv.

Det er svært at vide hvad du mener, da du slynger omkring dig
med denne klassificering. Jeg og andre her i gruppen har flere
gange måttet opleve os klassificeret sådan.

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-08 08:27

"Cyril Malka" <malka@nytestamente.org> wrote in message
> Husk at Hitler selv ville ikke have kunnet gøre noget, hvis ikke mange
> kristne (og muslimer) ikke havde fulgt ham eller havde set uden at gøre
> noget på det, der foregik.

Man må jo konstatere, at der er nogen, der har fulgt rigtig godt med i timen
og lært hvordan de skal opføre sig-
Men de gør det jo selvfølgelig kun for at beskytte sig.
Jeg er ved at brække mig over israelsk selvretfærdighed, som ingen tør
kritisere, fordi der straks er en der råber antisemit.

For nylig kørte en mand amok i en gummiged. Politiet forsøgte at stoppe
ham - til sidst lykkedes det - og manden blev anholt - og sendt til
afrusning.

I en lidt mere sydlandsk udgave springer en civilklædt med pistol op og
skyder manden på tæt hold. Føreren er terrorist (mindre kan jo ikke gøre
det) - og derfor skal hans families hus jævnes med jorden.

Fra : Vidal

Dato : 15-07-08 10:03

Cyril Malka skrev:

> Våben, død og kristendom ser ud til at være en meget almindelig blanding.

Ja, det er rigtigt. Israel er jo som nation en
bemærkelseværdig undtagelse fra denne verdens
ondskab. Ingen (atom)våben, ingen drab og ingen
dræbte, vel.

Mand, for et hykleri, endnu engang fra din side.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Claudio Adam