Søger gruppe eller musikstykke
Fra : Nederbasse

Dato : 14-07-08 21:05

Hejsa

Jeg mangler noget musik fra et gammelt naturprogram fra 80'erne med Jan
Arentz
Jeg har spurgt DR arkivet og de mener det kan være "Chickens are crowing"
med Cy, Maja og Robert
Det er meget lidt jeg kan finde om den gruppe og jeg mener programmet er
ældre, nemlig det program der hed "Vi fisker løs" fra 70'erne
Musikken er med en guitar og blokfløjte (tror jeg)
Nogen der kan hjælpe?

Fra : Per Tolbøll

Dato : 14-07-08 23:07

Nederbasse skrev:
> [...]
> ældre, nemlig det program der hed "Vi fisker løs" fra 70'erne
> Musikken er med en guitar og blokfløjte (tror jeg)

Hed programmet ikke "Netop nu" ?

Jeg erindrer at kendingsmelodien til det program netop var guitar og
blokfløjte.

Fra : Nederbasse

Dato : 15-07-08 09:39

"Per Tolbøll" <per.tolboll@kolibrinet.dk> skrev i en meddelelse

> Hed programmet ikke "Netop nu" ?
>
> Jeg erindrer at kendingsmelodien til det program netop var guitar og
> blokfløjte.

Hvis du kan huske det så er det sikket bare mig der vil have programmet er
ældre for det var det eneste Arentz progam DR kunne grave titelmelodien frem

Så skal jeg bare finde den

Lars

Fra : Pernille

Dato : 15-07-08 08:06

"Nederbasse" <gukliguk@derover.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ældre, nemlig det program der hed "Vi fisker løs" fra 70'erne
> Musikken er med en guitar og blokfløjte (tror jeg)
Men Cy, Maja og Robert lavede også musik, helt tilbage i 60'erne...