Deep Purple
Fra : Steen

Dato : 12-07-08 10:06

Det kan godt være det er en gammel nyhed, men bedst som jeg sad og
tøffede rundt i min gamle bil - jeg hørte naturligvis Radio City, hørte
jeg dagens bedste melding....i hvert fald indtil videre: Deep Purple i
Danmark den 6. og 10. august!

Fra : bierberg

Dato : 18-07-08 06:51

On 12 Jul., 11:05, ist...@gmail.com (Steen) wrote:
> [...]
> tøffede rundt i min gamle bil - jeg hørte naturligvis Radio City, hørte
> jeg dagens bedste melding....i hvert fald indtil videre: Deep Purple i

Gammel Nyhed...
Jeg købte billetten allerede i januar

Fra : Steen

Dato : 18-07-08 17:23

bierberg <MikkelBierberg@gmail.com> wrote:

> Gammel Nyhed...
> Jeg købte billetten allerede i januar

Gammel post, jeg postede for 6 dage siden