Kan Heinz Mayo købes i detailhandlen?
Fra : Carsten Andersen

Dato : 21-07-08 11:09

Hej,

På Burger King kan man jo få den bedste mayo, Heinz i små bægre, men er det
muligt at købe det i glas eller flasker? Jeg har kigget efter det i Danmark,
Tyskland og Frankrig uden held. Nogen der ved noget?

mvh

Carsten Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-08 13:30

Hej,skulle lige til at lægge link til americana.dk men opdagede så at
den var lukket godt nok ærgeligt,jeg har ellers altid købt French
sennep der,men fandt den så i bagels corner på østerbro endda til
halv pris,men americana henviser til Spar i Hellerup så måske der?

gubbi

Fra : Margrete Johansen

Dato : 30-07-08 17:26

<gubbi> wrote in message news:m109849a5f1p8kn3ls5efpvjefla4r9gjf@4ax.com...
> [...]
> sennep der,men fandt den så i bagels corner på østerbro endda til
> halv pris,men americana henviser til Spar i Hellerup så måske der?

Og ellers er der jo den engelske butik i København - er det Abigails den
hedder?

Hilsen Margrete/ www.smagsuniverset.dk

Fra : Margrete Johansen

Dato : 30-07-08 17:28

> [...]
> sennep der,men fandt den så i bagels corner på østerbro endda til
> halv pris,men americana henviser til Spar i Hellerup så måske der?

http://www.nks.dk/

Ja, den hedder Abigails.

Hilsen Margrete www.smagsuniverset.dk