Frokost og middag ved G8-møde
Fra : Knagsted

Dato : 15-07-08 13:55

Dette link har jeg saxet fra gruppen alt.food.wine:
http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1032909/Summit-thats-hard-swallow--world-leaders-enjoy-18-course-banquet-discuss-solve-global-food-crisis.html

Som det fremgår af teksten fokuserede mødet på førevarekrisen......
Kommentarer er vel overflødige?
Knag

Fra : Mikael

Dato : 15-07-08 10:08

On 15 Jul., 14:54, "Knagsted" <k...@nomail.ru> wrote:
> [...]
>
> Som det fremgår af teksten fokuserede mødet på førevarekrisen.......

Ja det er godt nok noget lækkert mad. Det kunne jeg godt tænke mig at
smage.

Mikael

Fra : Henrik

Dato : 15-07-08 21:21

"Mikael" skrev i en meddelelse
> Ja det er godt nok noget lækkert mad.
> Det kunne jeg godt tænke mig at smage.

Heh .. godt svar!
Det kræver vel blot at du lader dig vælge til overhoved for et af de 8 lande

Dvs USA er udelukket på forhånd, der skal du være "indfødt" for at blive
præsident - jeg ved ikke hvordan det forholder sig i de 7 andre lande

Henrik

Fra : fix

Dato : 15-07-08 22:24

Henrik wrote:

> [...]
>
> Dvs USA er udelukket på forhånd, der skal du være "indfødt" for at
> blive præsident - jeg ved ikke hvordan det forholder sig i de 7 andre
I Italien kræver det bare lidt penge!
I Danmark skal der bare gode talegaver og lidt dårlig moral til.

finn

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-07-08 11:03

Henrik wrote:
> [...]
>

> Dvs USA er udelukket på forhånd, der skal du være "indfødt" for at blive
> præsident - jeg ved ikke hvordan det forholder sig i de 7 andre lande

Mon ikke de laver om på den lov, relativt snart?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Mikael

Dato : 16-07-08 02:22

On 15 Jul., 22:20, "Henrik" <hallo_der...@hotmail.comXX> wrote:

> Heh .. godt svar!
> Det kræver vel blot at du lader dig vælge til overhoved for et af de 8 lande

Det har jeg ikke nogen planer om, det er sgu for meget arbejde for
mig, så jeg må nøjes med det mad jeg selv køber og vil i den
forbindelse glæde mig til på lørdag hvor jeg skal spise på
Geranium

Mikael