Spareribs?!?
Fra : Michael 'Silver'

Dato : 13-07-08 17:25

Hejsa gruppe.

Købte på impuls/tilbud en pakke billige spareribs i Superbest til 42 kr (3
stykker).

Men der står bare på pakken at de er forkogte og skal i ovn eller på grillen
i 15 minutter.

Ved hvad temperatur?!?, og hvad med marinade?, der er godt nok lidt på dem,
men jeg har købt lidt mere som jeg gerne vil have på, vil den så skulle
steges længere tid end i forslår?.

Hjælp! :(

Silver.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-07-08 20:59

"Michael 'Silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ved hvad temperatur?!?,

200 grader?!!!????!!!!

> og hvad med marinade?, der er godt nok lidt
> på dem, men jeg har købt lidt mere som jeg gerne vil have på, vil den
> så skulle steges længere tid end i forslår?.

Nej.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ralph

Dato : 13-07-08 22:25

> [...]
> dem, men jeg har købt lidt mere som jeg gerne vil have på, vil den så
> skulle steges længere tid end i forslår?.

Jeg går ud fra du HAR spist, men for en anden gangs skyld, 15-20 minutter
ved 225 grader, marinade: 2 spsk. brun farin, 1 dl ketchup, ½ dl soyasovs
skulle gøre det.

--
Ralph

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 13-07-08 23:19

> Jeg går ud fra du HAR spist, men for en anden gangs skyld, 15-20 minutter
> ved 225 grader, marinade: 2 spsk. brun farin, 1 dl ketchup, ½ dl soyasovs
> skulle gøre det.

Takker :), og nej de kunne holde sig til imorgen så jeg valgte at vente og
se om en venlig sjæl havde svaret mig herinde.

Vil huske det med marinaden, den lyder rigtig god :).

Tak for hjælpen.

Mvh
Silver.