Rejsen Til Saturn
Fra : Group Admin

Dato : 30-07-08 21:14

Hej,

Den nye animationsfilm skulle komme her til sommer, så jeg undrer mig
over, hvorfor man endnu intet har hørt.

Ha' et kig: www.RejsenTilSaturn.dk

PC

Fra : Peter Larsen

Dato : 31-07-08 08:17

"Group Admin" <phasespacer8@gmail.com> wrote in message
Hej,

Den nye animationsfilm skulle komme her til sommer, så jeg undrer mig
over, hvorfor man endnu intet har hørt.

Ha' et kig: www.RejsenTilSaturn.dk

PC

----

Hvor har du fra den skulle komme til sommer? Teaseren siger efteråret
og traileren 26. September.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 31-07-08 19:38

Group Admin wrote:
> Den nye animationsfilm skulle komme her til sommer, så jeg undrer mig
> over, hvorfor man endnu intet har hørt.
>
> Ha' et kig: www.RejsenTilSaturn.dk

Jeg har allerede hørt *meget* om den film. Er du sikker på at du ikke er ude i
et snasket spammer-ærinde???

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-08-08 02:28

"Group Admin" <phasespacer8@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hej,

Den nye animationsfilm skulle komme her til sommer, så jeg undrer mig
over, hvorfor man endnu intet har hørt.

Ha' et kig: www.RejsenTilSaturn.dk

---

Tja jeg håber da at filmen har mere indhold at byde på end det der er set
indtil nu.
Jeg er stor fan af tegneserie albummet, og indtil videre lurer jeg på
skuffelse over filmatiseringen.
Den virker for moderne ifht. det tegnede album og ligner mest af alt Terkel
i knibe (nu i rummet).
Nok ikke lige et arbejde for A-film imho.
Men derfor kan der da sagtens være folk der ville kunne lide den, jeg er
bare bange for at blive skuffet.
Biograffen ser jeg helt sikker ikke filmen i, den bliver pænt afventet på en
billig dvd udgivelse.

Mvh
Benjamin