Monica Bellucci
Fra : Brian Kjeldsen

Dato : 29-07-08 22:16

Hejsa...jeg skal bruge lidt anbefalinger, jeg har et totalt crush på Monica
Bellucci, og det er heldigvis okay med min kone, for hun synes også hun er
lækker...har jeg bare en dejlig kone eller hvad... Men når man kigger på
IMDB, så har hun jo efterhånden være med i et hav af film, og hvilke skal
man starte med...hvis jeg nu nævner dem jeg har set hende i, kan I så ikke
kommer med anbefalinger af andre som er gode fra listen???

Dobermann - OK underholdning
Malena - fantastisk film
Brotherhood of the wolf - Flot flot action, og god film
Asterix og Obelix, Mission Cleopatra - Den frækkeste Cleopatra nogensinde
Irreversible - God men utrolig ubehagelig film, som jeg kun vil se en gang,
og hvem kan dog finde på at behandle Monica Bellucci sådan
Tears of the sun - startede på den, men den bed ikke rigtig på mig, måske
den skal have en chance mere
Matrix 2+3 - Ikke så godt, her er hun bare vulgær i...
The Passion of Christ - Tjaeee
Agents secrets - den så jeg sgu for sent, jeg faldt i søvn til den...
The Brothers Grimm - Skod film
Shoot'em up - YES YES drengerøvs action så det bakser...kanon underholdning

Det var vist det, men hvad så, hvad skal jeg tage fat i???

BK

Fra : Per

Dato : 30-07-08 06:41

> Irreversible - God men utrolig ubehagelig film, som jeg kun vil se en
> gang,

Nasty film, men hun er overdrevet lækker i den ;)

Fra : Brian Kjeldsen

Dato : 30-07-08 08:05

"Per" <ihate@spam.com> skrev i en meddelelse

> Nasty film, men hun er overdrevet lækker i den ;)
Ja det er hun da indtil det klamme svin har haft fat i hende, ved ikke hvad
der er værst i den film. Filmens historie, voldtægten eller voldscenen. Den
har i hvertfald gjort et så stort indtryk på mig at jeg ikke ønsker at se
den igen...

Fra : Per

Dato : 30-07-08 12:14

> [...]
> hvad der er værst i den film. Filmens historie, voldtægten eller
> voldscenen. Den har i hvertfald gjort et så stort indtryk på mig at jeg

Voldsscenen i starten noget af det mest ubehagelige jeg har set. Den
klaustrofobiske og paniske atmosfære kombineret med det creepy musik og så
hvor godt det er lavet gjorde det ret chokerende syntes jeg. Jeg viste
klippet til min bror og han blev møg sur over jeg havde vist ham det.

Fra : jakobn

Dato : 01-08-08 09:42

On 29 Jul., 23:15, "Brian Kjeldsen" <brauner<punktum>kjeldsen@<FJERN
DETTE>mail.dk> wrote:
> Matrix 2+3 - Ikke så godt, her er hun bare vulgær i...

Vulgær..? Hun er sateme toppen af kvindelig fysik i de film.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 03-08-08 18:52

Vulgær..? Hun er sateme toppen af kvindelig fysik i de film.

Det var præcis også min mening!, da jeg så hende første gang i viborg
biografcenter fotorama var jeg komplet solgt til stanglakrids...fy for
pokker hun er indbegrebet af feminitet, kvindelighed og sensuelt charme.

Jeg ELSKER de læber, de dejlige bryster, hendes øjne, hendes gang og svajet
i de hofter.....

YIKES!!, tid til at finde filmen frem! :D

Mvh
Silver.