Leje film online til download
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-08 15:14

Kender I nogle steder man kan leje film på nettet til download?
Jeg kender kun Bilka, de har film i wma-format til 19,95 pr. film.
Er der andre med et måske lidt større udvalg?

Mvh Steen

Fra : Søren Blom

Dato : 29-07-08 16:41

"Steen" <nothanx> skrev
> Kender I nogle steder man kan leje film på nettet til download?
> Jeg kender kun Bilka, de har film i wma-format til 19,95 pr. film.
> Er der andre med et måske lidt større udvalg?

Har du prøvet at google lidt?

Men i flæng er der http://www.sf-anytime.com/?language=da og www.sputnik.dk

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 01-08-08 09:46

"Steen" <nothanx> skrev i meddelelsen ...
> Kender I nogle steder man kan leje film på nettet til download?
> Jeg kender kun Bilka, de har film i wma-format til 19,95 pr. film.
> Er der andre med et måske lidt større udvalg?

Man kan streame film til nogen gange små penge fra cdon.com

mvh
Henning