Åh nej
Fra : Kim2000

Dato : 21-07-08 12:28

Der kommer sørme en toer, fordelen må være at den kan ikke være dårligere
end etteren.

http://www.imdb.com/title/tt0913951/

House Of The Dead 2 filmen var jo faktisk næsten i nærheden af en
middelmådig ligegyldig splattergyser, så måske kan denne toer komme op over
niveauet "hvis jeg skal spontant eksplodere i mit liv, så ville nu være et
godt tidspunkt".

Fra : Søren Blom

Dato : 21-07-08 15:52

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev
> [...]
> middelmådig ligegyldig splattergyser, så måske kan denne toer komme op
> over niveauet "hvis jeg skal spontant eksplodere i mit liv, så ville nu

Er det ikke rart, at der ikke er nogen seer tvang?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Martin T.

Dato : 21-07-08 17:11

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> [...]
> middelmådig ligegyldig splattergyser, så måske kan denne toer komme op
> over niveauet "hvis jeg skal spontant eksplodere i mit liv, så ville nu

Det ser ikke ud til at Uwe Boll har noget med nummer 2 at gøre. Det kan da
kun være et plus

Fra : Martin T.

Dato : 21-07-08 17:18

"Martin T." <ThodeRemove@besked.com> wrote in message

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Det ser ikke ud til at Uwe Boll har noget med nummer 2 at gøre. Det kan da
> kun være et plus

Så ser jeg alligevel at han står som producer.. suk

Fra : Kim2000

Dato : 21-07-08 18:19

"Martin T." <ThodeRemove@besked.com> skrev i en meddelelse

> "Martin T." <ThodeRemove@besked.com> wrote in message

> Så ser jeg alligevel at han står som producer.. suk

Meget kan man sige om Uwe, men konstant og konsekvent er han.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-08 18:14

> [...]
> middelmådig ligegyldig splattergyser, så måske kan denne toer komme op
> over niveauet "hvis jeg skal spontant eksplodere i mit liv, så ville nu

Linket er til Alone in the dark 2.

kimila

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-07-08 18:17