Tavhedspligtbrud i dansk voldtægtsfilm
Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-08 19:50

Tavhedspligtbrud i dansk voldtægtsfilm

"Mollymam" er filmatisering af skuespil, der fik DF til at kræve stop for
skuespilstøtte, fordi falsk voldtægtsanmeldelse fik uhyrlig reklame

En sexet pige er vild med at optage alt på film, og hendes kæreste
arrangerer gruppevoldtægt af hende udfra deres fælles drejebog.

Skønt hun dermed har sagt ja til alt i alle startfaser, så oplever hun at
have sagt nej i slutningen og går til politiet, hvor en betjent fascineres
af hende og vil skaffe hende medhold i at hun er blevet ægte voldtaget!!!!

Hun skal gentage episoden med betjenten som indtrængende part og betjenten
betror sig til betjentens kæreste , hvilket er et typisk eksempel på at man
aldrig kan stole på sagsbehandleres løfte om tavshedspligt.

Er man engageret i en sag, vil man tale med sin kæreste om den, og
anonymisering vil blive gennemskuet når kæresten informeres om sagen i
aviserne eller TV.

Selvfølgelig er det oplagt at en voldtægtsanmeldelse skal droppes og alle
båndede forhør leveres til politichefen, når pigen er i tvivl om det var
voldtægt og behøver et knald med en betjent for evt at få genopfrisket
hukommelsen og give politiet en sag at gå til byretten med.

Piger der går enrum med mænd har sat sig i en bevismæssig umulig situation,
og kan ikke kræve en mand voldtægtsdømt når hun siger skiftevis ja og nej.

Trist at dansk film lefler for pjat om fornøjelsessex og fjerner fokus fra
det, der er større i de fleste kvinders liv, formeringssex, yngelpleje.

Det er latterlig luksus at gå op i , om den ballet-æstetik, som
fornøjelsessex er , sker med 90% eller 100% indforståelse.

Fra : Peter Heide

Dato : 19-07-08 00:36

blah blah blah

Bo, du er en kæmpe nar , tag du hellere at finde bevis for det lort du har
skrevet i en anden gruppe :

Fra : Dopedog

Dato : 21-07-08 10:20

> blah blah blah
>
> Bo, du er en kæmpe nar , tag du hellere at finde bevis for det lort du har
> skrevet i en anden gruppe :

Bare ignorer ham. Han er ikke andet end en troll

Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-08 03:32

"Dopedog" <cm_dopedog@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Præciser hvad du betvivler

> Bare ignorer ham. Han er ikke andet end en troll

jEG PÅPEGER at filmen MollyCam som af dansk TV er meget opreklameret
er en fæl propaganda for

dels falske voldtægtsanmeldelser,

dels at offentlig ansatte bryder tavshedspligten

Der har aldrig været troll-adfærd i min idealistiske debatindsats på
usenet og at nogen blander historieforskning om WW2 ind i denne tråd er
offtopic og uundskyldeligt.

Vær ontopic, vær saglig

Denne danske film er væsentlig ved at bygge på skuespil som DF krævede
sultet mht offentlige tilskud, fordi den skaber grov kriminalitet.

Den udleverer venstrefløjens asociale ideologi om at svaghed skal give
juridisk ret og saglighed blæser man på ved retsbehandling.