Digital fremvisning og Real D Cinema
Fra : Peter Larsen

Dato : 16-07-08 14:02

hey der ude

Jeg vil bare høre om der er nogen der ved hvorfor
imperial er holdt op med at vise film digitalt? Jeg kan
ikke finde noget Nordisk Films Biografer iøvrigt elen-
dige hjemmeside.

Og er der nogen der kan fortælle mig om der er planer
om at installere Real D Cinema i en dansk biograf i
den nærmeste fremtid?

Hilsen

Peter

Fra : Kim Schroeder

Dato : 20-07-08 21:26

"Peter Larsen" <spak@spak.dk.com> skrev i en meddelelse news:487df163$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> hey der ude
>
> Jeg vil bare høre om der er nogen der ved hvorfor
> imperial er holdt op med at vise film digitalt?
[klip]

Måske fordi nye titler åbenbart sjældent foreligger i digital version,
da det er de færreste biografer, som indtil nu har investeret i udstyret.
Blot er gæt.

Kim