Arn
Fra : sigurno

Dato : 15-07-08 17:33

Og Arn, er der nogen der vil anbefale den.

Mvh.

Sigurno

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-07-08 09:56

sigurno <siggy@youmail.dk> wrote:

> Og Arn, er der nogen der vil anbefale den.

Ja jeg synes det er en god film. Den er flot filmet og du er godt
underholdt i 2 timer.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Michael

Dato : 04-08-08 03:24

Som du vet er Arn basert på Guillious bøker. Den siste filmen kommer jo
denne måneden. Problemet er at det finnes en annen film som ligner på Arn,
nemlig Riddley Scott's Kingdom of Heaven. Den er litt bedre fordi de har
brukt en hel haug med penger på den. Arn er er klissen kjærlighets historie,
om en gutt som blir opplært av en Tempel Ridder i Sverige. På grunn av
stridigheter mellom ulike klaner må forlate sin kjæreste og flykte til Det
Hellige Land hvor han møter den store Saladin og forsinker erobringen av
Jerusalem. I den filmen som kommer ut denne måneden vender Arn tilbake til
Sverige.
Michael

Fra : BettinaP

Dato : 07-08-08 12:55

Jeg så den til zulu sommerbio i søndags
synes godt de lige kunne ha skraldet en halv time af filmen, så havde den
været god

tror dog 2´eren bliver mere interessant, når de nu har fået introduceret
hele forhistorien og kan gi den lidt mere gas

Fra : Jan Boegh

Dato : 08-08-08 10:01

BettinaP wrote:
> [...]
>
> tror dog 2´eren bliver mere interessant, når de nu har fået
> introduceret hele forhistorien og kan gi den lidt mere gas

Jeg synes i virkeligheden den er glimrende - og alt for kort. Noget af det,
der rent filmisk kunne have været spændende ifht. bogforlægget, er Arns
lange ophold hos Saladin. Resten af historien foregår i Sverige, og jeg
tvivler på at der vil blive mere tju-bang her.

vh
jan

Panorama fra Grenen i kuling:
http://jan.boegh.net/Album/Danmark/Nordenfjords/Skagen/slides/Grenen.html