Navn på gammel Hitchcock film
Fra : Dopedog

Dato : 14-07-08 00:08

Hejsa.

Min nabo's ekskone (langt ude, I know !) så en film da hun var barn, og det
eneste hun husker omkring/fra filmen er at det er en Hitchcock film og der
var nogle (ondsindede) nonner med i den.

Jeg ved godt det ikke er meget, men håber da at der er en der ved hvad
filmen hedder

-Ronnie

Fra : Peter Larsen

Dato : 14-07-08 03:14

"Dopedog" <cm_dopedog@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> der var nogle (ondsindede) nonner med i den.
>
> Jeg ved godt det ikke er meget, men håber da at der er en der ved hvad

Jeg er ikke så velbevandret ud i Cock'en, men har du overvejet om det kan
være fra Alfred Hitchcock Presents serien?

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 09:47

Det kan også være "Vertigo" - der er nonner med...
Det er med James Stewart og (skønne) Kim Novak.

Fra : Dopedog

Dato : 19-07-08 12:15

> Det kan også være "Vertigo" - der er nonner med...
> Det er med James Stewart og (skønne) Kim Novak.

Det lader til det er den. Tusind tak