Mamma Mia!
Fra : PerX ...

Dato : 13-07-08 04:49

Indrøm det bare, du syntes den var sjov

Fra : Mr.Larsen

Dato : 13-07-08 04:53

Følgende er skrevet af PerX ...:
> Indrøm det bare, du syntes den var sjov

Nu er jeg jo nødt til at se den

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-07-08 09:12

Mr.Larsen wrote:
> Følgende er skrevet af PerX ...:
>> Indrøm det bare, du syntes den var sjov
>
> Nu er jeg jo nødt til at se den

Ikke heer. Bare tanken om at være tvangsindlagt til to timer ABBA-musik
giver miog myrekryb.

Per V

--
Der findes ikke neutral klædedragt.

Fra : PerX ...

Dato : 14-07-08 11:24

In article <4879b8d2$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Ikke heer. Bare tanken om at være tvangsindlagt til to timer ABBA-musik
> giver miog myrekryb.

Det er ikke kun en ung sild som skal giftes, der er også gamle som
finder lykken sent i livet - lige noget for dig

Fra : Mr.Larsen

Dato : 14-07-08 15:19

Per Vadmand skrev:

> Ikke heer. Bare tanken om at være tvangsindlagt til to timer ABBA-musik giver
> miog myrekryb.

ABBA lavede da noget godt musik, glad POP

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-07-08 20:21

Mr.Larsen wrote:

> ABBA lavede da noget godt musik, glad POP

"Plastic people - oh, baby, now you're such a drag ..."

Per V
--
Der findes ikke neutral klædedragt.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 14-07-08 20:28

Den 14-07-2008, skrev Per Vadmand:

> "Plastic people - oh, baby, now you're such a drag ..."

"I dunno...sometimes I just get tired
Of ya honey--it's...ah..your
Hair spray...or something..."

Fra : PerX ...

Dato : 14-07-08 11:24

In article <g5bu6b$294m$1@newsbin.cybercity.dk>, Mr.Larsen <mrlarsen
@post.cybercity.dk> says...
> Følgende er skrevet af PerX ...:
>
> Nu er jeg jo nødt til at se den

Tag nogle venner med :)

Fra : Mr.Larsen

Dato : 14-07-08 15:19

Den 14-07-2008, skrev PerX ...:
> In article <g5bu6b$294m$1@newsbin.cybercity.dk>, Mr.Larsen <mrlarsen
> @post.cybercity.dk> says...

> Tag nogle venner med :)

Og bliv straffet bagefter, nej tak

Fra : PerX ...

Dato : 15-07-08 13:58

In article <g5fn9o$pv1$1@newsbin.cybercity.dk>, Mr.Larsen <mrlarsen
@post.cybercity.dk> says...

> Og bliv straffet bagefter, nej tak

Hvad, for at grine? *g*

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-07-08 14:07

PerX ... tastede følgende:
> In article <g5fn9o$pv1$1@newsbin.cybercity.dk>, Mr.Larsen <mrlarsen
> @post.cybercity.dk> says...

> Hvad, for at grine? *g*

Måske

Fra : Holst

Dato : 13-07-08 07:25

PerX ... wrote:

> Indrøm det bare, du syntes den var sjov

Snakker du med dig selv?

Musicalen var ganske sjov og hyggelig. En tynd gang suppe, men ganske
hyggelig. Især for en gammel ABBA-fyr som mig. Filmen ... tjah, jeg
gider ikke se den. Så hellere sætte en cd eller dvd'en "ABBA - The
Movie" på afspilleren.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 15-07-08 22:20

On Sun, 13 Jul 2008 05:49:05 +0200, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

>Indrøm det bare, du syntes den var sjov

En dejlig oplevelse for en ABBA-fan.
Nye ABBA-fans kan begynde her ...
.... og resten af jer kan godt komme ud af skabet!

ABBA er de bedste!

Og Mamma Mia! er god underholdning!

OK, måske er filmen tomme kalorier - men hvad Fanden; det er lagkage
også! Og hvem kan ikke lide lagkage?

sayonara
Martin Mose Larsen

Thank You for the music, ABBA!

Fra : Holst

Dato : 15-07-08 22:27

Martin Mose Larsen wrote:

> Og Mamma Mia! er god underholdning!
>
> OK, måske er filmen tomme kalorier - men hvad Fanden; det er lagkage
> også! Og hvem kan ikke lide lagkage?

Men er den virkelig værd at spilde tid på?

Jeg er i allerhøjeste grad ABBA-fan. Jeg har set musicalen, og den var
glimrende underholdning, omend absolut ikke stor kunst.

Men at se en filmatisering af musicalen ... tjah! Så ville jeg hellere
sætte "ABBA - The Movie", det er også stor underholdning. Eller blot et
album.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 15-07-08 23:01

On Tue, 15 Jul 2008 23:26:40 +0200, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
wrote:

>Men er den virkelig værd at spilde tid på?

Smag og behag. Jeg synes ikke det var spild af tid (Million Dollar
Baby derimod - der er to timer og tolv minutters <beep!> jeg gerne
ville veksle til en times solskin!)

>Jeg er i allerhøjeste grad ABBA-fan. Jeg har set musicalen, og den var
>glimrende underholdning, omend absolut ikke stor kunst.

"Er det et krav?", spurgte han forsigtigt.

>Men at se en filmatisering af musicalen ... tjah! Så ville jeg hellere
>sætte "ABBA - The Movie", det er også stor underholdning. Eller blot et
>album.

I do, I do, I do, I do, I do på repeat

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-07-08 23:10

Martin Mose Larsen wrote:

> OK, måske er filmen tomme kalorier >

Så passer den jo fint til Abba.

Per V
--
Der findes ikke neutral klædedragt.

Fra : PerX ...

Dato : 18-07-08 00:06

In article <487d2023$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Så passer den jo fint til Abba.

Tim Rice sagde at af 120 sange er 60-70 gode, og 20 geniale - men så er
han jo ikke en kultur snob ;)

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-07-08 08:11

PerX ... wrote:
> In article <487d2023$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> perve@post.tele.dk says...

> Tim Rice sagde at af 120 sange er 60-70 gode, og 20 geniale - men så
> er han jo ikke en kultur snob ;)

Og det er man altså, hvis man synes, Abbas musik er kedelig, forudsigelig og
syntetisk?

Per V

--
Der findes ikke neutral klædedragt.

Fra : PerX ...

Dato : 19-07-08 02:05

In article <48804219$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Og det er man altså, hvis man synes, Abbas musik er kedelig, forudsigelig og
> syntetisk?

Ikke nødvendigvis - men de tjener i det mindste penge fra folk som gider
lytte til dem.

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-07-08 08:35

PerX ... wrote:
> In article <48804219$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> perve@post.tele.dk says...

> Ikke nødvendigvis - men de tjener i det mindste penge fra folk som
> gider lytte til dem.

Æd lort-argumenter?

Per V
--
Der findes ikke neutral klædedragt.

Fra : PerX ...

Dato : 19-07-08 13:47

In article <4881990f$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Æd lort-argumenter?

Bedre end at alle tvinges til at betale til dig fordi et par personer
har lånt en bog.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 18:24

Efter mange tanker skrev Per Vadmand:

> Æd lort-argumenter?

Dit svar lugter lidt af misundelse, du er jo selv "musiker" hvordan går
dit salg?