"Kunst-læder" til udendørs hynder i en spe~
Fra : Lars Hansen

Dato : 29-07-08 20:57

Halløjsa

Hvor køber man noget "kunst-læder" til at montere på eksempelvis sædet til
en styrepult i en speedbåd?

Det skal være noget der er "vandtæt" da det netop skal sidde på en styrepult
på en speedbåd der til daglig ligger på en trailer.

Hvad skal man købe og hvorhenne på Sjælland???

På forhånd tak.

Lars Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-08 21:33

Det kan man få i mange bådudstyrsbutikker. Har selv lige købt noget hos
tempo bådudstyr på geminivej i Hundige.

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Steen M

Dato : 30-07-08 20:51

> [...]
> styrepult på en speedbåd der til daglig ligger på en trailer.
>
> Hvad skal man købe og hvorhenne på Sjælland???

Jeg kan helt klart anbefale "Stof og stil " i Roskilde - også kaldet Peters
resthal.
http://www.stofogstil.dk/

Det koster kun det halve af hvad det koster i en marine forretning.

/Steen

Fra : Steen M

Dato : 30-07-08 20:53

> [...]
> resthal.
> http://www.stofogstil.dk/
>
> Det koster kun det halve af hvad det koster i en marine forretning.

Kan iøvrigt også bestilles på deres hjemmeside
http://www.stofogstil.dk/Katalog/Bolig.aspx?group_id=4493