Elektronik forretning Palma Marllorca
Fra : Michael Tidemand

Dato : 29-07-08 18:36

Hejsa

Jeg troede at Palma havede en VISANTA forretning, men jeg kan ikke finde en
på nettet, Hmm. Er der virkelig ikke en ?

Jeg skal have mig et Hardisk videokamera, som de har på tenerife og der skal
jeg jo ikke hen.

Jeg kender godt Inderne,Pakistanerne og deres møj så jeg ved godt at man
muligvis kommer ud med noget man måske ikke lige havde regnet med.

Men kender i nogle seriøse elektronik forretninger, gerne med hjemmeside ?

VH / Michael

Fra : Michael Tidemand

Dato : 29-07-08 18:42

Ok, her lige set på deres hjemmeside at de kun gider lave forretning på
Canarie øerne, lur mig om det har noget at gøre med taxfree.

Nå, men en forretning på samme niveau.

Mich
"Michael Tidemand" <michael.tidemand.nielsen@webspeed.dk> skrev i
meddelelsen news:DamdnRBL_puEyBLVnZ2dnUVZ8sbinZ2d@giganews.com...

Fra : Bo

Dato : 29-07-08 12:57

On 29 Jul., 20:36, "Michael Tidemand"
<michael.tidemand.niel...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> muligvis kommer ud med noget man måske ikke lige havde regnet med.
>
> Men kender i nogle seriøse elektronik forretninger, gerne med hjemmeside ?

Tjek først priserne på http://www.ebay.co.uk/ der har jeg købt
meget, der er langt billigere end på Canaria, hvor de snyder med
priserne og specielt
Model- og Serienummer der er i skrabet udgave af den originale.
vh Bo