adapter til stikkontakt i Egypten?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-07-08 14:17

Hej.

Er der nogen der ved om de har 220 volt i Egypten? Hvordan ser deres stik ud
til stikkontakten? Jeg har nogen adapter liggende, men jeg er i tvivl om,
hvilken af dem der skal bruges.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : blue

Dato : 29-07-08 16:06

http://kropla.com/electric2.htm

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-07-08 16:22

"blue" <x@ywzx.dk> skrev i en meddelelse
> http://kropla.com/electric2.htm

Tak for svar. Det ser ud til at det er samme stik som vi bruger her i
Danmark. Hvis ikke jeg tager meget fejl.

Fra : JyskBlondPige

Dato : 30-07-08 14:32

"Jørgen Nielsen" skrev i en meddelelse

> Tak for svar. Det ser ud til at det er samme stik som vi bruger her i
> Danmark. Hvis ikke jeg tager meget fejl.

Ja, da jeg var i Sharm El Sheik virkede mine stik fint
God tur derned

Mvh Merete

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-08-08 19:44

"JyskBlondPige" <hardwoman18FJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, da jeg var i Sharm El Sheik virkede mine stik fint

Ja, det fandt jeg ud af. Har først set din besked nu, da jeg kom hjem igår.
Det var også Sharm El Sheik jeg var.

> God tur derned

Tak tak, Det blev en god tur, og varm