Hvad er billigt i Rusland?
Fra : Pølsesnak

Dato : 27-07-08 03:24

Konen og jeg skal på ferie i Skt. Petersborg. Er der noget der er specielt
billigt (smykker, elektronik, tøj o.s.v)? Hvis der alligevel ikke er noget
sparet i forhold til Danmark, gider vi naturligvis ikke slæbe alt muligt
skrammel med hjem.

M.v.h.
Henrik.

Fra : michael

Dato : 27-07-08 12:37

Pølsesnak skrev:
> [...]
> specielt billigt (smykker, elektronik, tøj o.s.v)? Hvis der alligevel
> ikke er noget sparet i forhold til Danmark, gider vi naturligvis ikke

Vodka og kaviar måske?

/michael

Fra : Ulvir

Dato : 27-07-08 12:46

http://www.cheap-moscow.com/prices.htm

Fra : Pølsesnak

Dato : 27-07-08 13:30

> http://www.cheap-moscow.com/prices.htm

Takker. Rart at kende prisen på "contract murder". Så konen har bare at
opføre sig ordentligt

M.v.h.
Henrik.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-07-08 14:02

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> wrote in

> http://www.cheap-moscow.com/prices.htm

Nice to know

Housekeeper, half-time. No English, personal hygiene needs improving, etc.
$150 per month

Fra : Ulvir

Dato : 27-07-08 14:22

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> wrote in

> Nice to know
>
> Housekeeper, half-time. No English, personal hygiene needs improving, etc.
> $150 per month

Room rental from an alcoholic babushka in Moscow, $15.. Og en flaske
rimelig god Vodka koster $2 - 4.. Og en luder fra $5.. Dvs. man kan få et
værelse, en ordentlig skid på og en på den dumme fra ca. $22 (godt
100kr.-). Man skulle måske til at arrangere ture til Rusland for enlige
fordrukne mænd..

Fra : Bjarne K.

Dato : 27-07-08 18:50

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> et værelse, en ordentlig skid på og en på den dumme fra ca. $22 (godt
> 100kr.-). Man skulle måske til at arrangere ture til Rusland for enlige

Jeg så engang en udsendelse om Kim Philby. Han påstod at det var bedst at
købe de helt billige Vodka'er. Dem var der ingen der gad at lave "dårlige
kopier" af.

Angående din andre planer, så kan du jo lige starte med at se "Kajs
Fødselsdag" (som vist godt nok tager til Polen)

Bjarne K.

Fra : Sten Schou

Dato : 29-07-08 09:13

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> et værelse, en ordentlig skid på og en på den dumme fra ca. $22 (godt
> 100kr.-). Man skulle måske til at arrangere ture til Rusland for enlige

Updated Jan.12, 2004, som det ses over den grønne figur......

Hilsen Sten