Online checkin ved Ryanair
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 25-07-08 21:40

Hej NG
Jeg har rejst med Ryanair før - men med deres nye (dyre) gebyrer for
alt - faldt jeg for at bruge deres "onlinie checkin".
Jeg har nu lige gjort det - og fundet ud af, at det kun er udrejsen
som er checket in - kan det passe?
(Når jeg nu har lejet en ferielejlighed privat via nettet - så er der
jo lissssom ikke en PC/printer i lejligheden.)
Der står at man kan checke in 5 dage før rejsen - gælder det så også
hjemrejsen??

HJÆLP

God sommer(ferie) og tak for hjælpen
Jørn

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-07-08 22:08

Jørn N. Andersen <jna@UTL52c.dk> (slet UTL52) wrote in

> Der står at man kan checke in 5 dage før rejsen - gælder det så også
> hjemrejsen??

Jeps. Er der ikke en netcafé på feriestedet? Nogen hjemme der kan gøre det
for dig? Tjek om ikke Ryanair har en SMS check in mulighed? Gi' en kop øl
til en lokal med internet?

Fra : Bo

Dato : 26-07-08 01:28

On 25 Jul., 23:39, Jørn N. Andersen <j...@UTL52c.dk> (slet UTL52)
wrote:
> [...]
> jo lissssom ikke en PC/printer i lejligheden.)
> Der står at man kan checke in 5 dage før rejsen - gælder det så også

Tager du din bærbar med, så vil du med garanti kunne opkoble dig til
et net, gør som TV gå en tur med bærbar tændt og vupti fik TV adgang,
Link til indslag: http://www.tv2regionerne.dk/?id=434092&r=1

Derfor er det VIGTIGT at have WPA-kryptering, hver 6-åbne WiFi, TV SYD
viser
88 piv-åbne netværk, ved at gå rundt i et Horsens villakvarter

Vores elektroniske hoveddør står pivåben (01:52)
Vi låser vores hoveddør. Vi låser bilen. Men alle og enhver kan vade
direkte
ind på mange af vores private computernetværk.
vh Bo