Rostock/Güstrow - Bedste Café
Fra : Peter Holm

Dato : 25-07-08 21:14

Hej

hvor drikker jeg min kaffe i Rostock/Güstrow ?

Mvh
Peter

Fra : Bo

Dato : 25-07-08 14:35

On 25 Jul., 23:13, "Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com>
wrote:
> Hej
>
> hvor drikker jeg min kaffe i Rostock/Güstrow ?
>
> Mvh
> Peter

Jeg ville tage hen til Egon Krenz der bor i Dierhagen, det siges at
han altid har kaffe på kanden til sine gæster. vh Bo

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-07-08 10:35

"Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> wrote in news:g6dc5v$2vid$1
@newsbin.cybercity.dk:

> hvor drikker jeg min kaffe i Rostock/Güstrow ?

Jeg har ingen personlige erfaringer, men lidt søgen gav da et par oplagte
steder at tjekke:

Ronjas Espresso Bar
Margaretenstr. 47
18057 Rostock
åben 10-18:30, søndag lukket.

Meyerbeer Coffee
Breite Str. 12-15
18055 Rostock
åben man, ons, fre 8-20
tirs, tors 8-20:30
lør 9-20 og søn 11-19.

Fra : Peter Holm

Dato : 29-07-08 21:27

Kent Oldhøj wrote:
> "Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> wrote in
> news:g6dc5v$2vid$1 @newsbin.cybercity.dk:

> Jeg har ingen personlige erfaringer, men lidt søgen gav da et par
> oplagte steder at tjekke:
>
> Ronjas Espresso Bar
> Margaretenstr. 47
> 18057 Rostock
> åben 10-18:30, søndag lukket.
>
> Meyerbeer Coffee
> Breite Str. 12-15
> 18055 Rostock
> åben man, ons, fre 8-20
> tirs, tors 8-20:30
> lør 9-20 og søn 11-19.

danke.
vi fandt et par italienske ved gåbensmetoden :)

Mvh
Peter