golfudstyr med Ryanair
Fra : Birgitte Sembach Lau~

Dato : 24-07-08 18:51

Hej NG

er der nogen herinde som har haft golfudstyr med Ryanair?

Hvormeget må det veje?

Hilsen Birgitte

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 24-07-08 21:22

http://www.ryanair.com/site/DA/conditions.php?pos=MYFLIGHT

Fra : Ivar

Dato : 24-07-08 21:46

Birgitte Sembach Lauridsen skrev:

> Hvormeget må det veje?

Jeg ved det ikke, men du skal passe på ikke at tage for meget med.
Lavprisselskaberne er begyndt at se betaling for overvægt som en
ekstra indtægtskilde. Der skal ikke mange kg med ekstra, før prisen
kan blive lige så stor som biletprisen.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 24-07-08 22:01

Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote in news:mn.c5557d872eea810b.31159
@nozpamwebspeed.dk:

> [...]
> Lavprisselskaberne er begyndt at se betaling for overvægt som en
> ekstra indtægtskilde. Der skal ikke mange kg med ekstra, før prisen

Faktisk er Ryanair ekstreme på netop dette punkt. De har en stykpris for al
bagage og en overvægtspris hvis den samlede vægt overstiger 15 kg.

Har man således 2 kufferter med 20 kg ialt, koster det, hold nu fast...
over 800,- kr! 5,- øvro checkin gebyr, 10,- øvro for den første kuffert,
20,- øvro for de efterfølgende, og 15,- øvro pr kilo overvægt.

Så jeg kan kun opfordre til at nærlæse betingelserne inden man bestiller
sin flybillet. Det gælder faktisk alle selskaber, men især
lavprisselskaber.

Fra : Anja Pedersen

Dato : 24-07-08 21:58

Birgitte Sembach Lauridsen skrev:
> Hej NG
>
> er der nogen herinde som har haft golfudstyr med Ryanair?
>
> Hvormeget må det veje?
>
> Hilsen Birgitte

Jeg ved ikke med golfudstyr, men vi har haft dykkerudstyr med dem, der
bestilte vi "sports Equipment" og fik dermed en ekstra kuffert lig 32 kg.

http://www.ryanair.com/site/EN/faqs.php?sect=bag&quest=sportsequipment

I ovenstående nævnes golf så hvis I bare forudbestiller det, vil jeg
ikke tro der er nogen problemer...

Mvh Anja