Kør selv ferie til Italien
Fra : Webpoint

Dato : 20-07-08 20:46

Hej

Vi har fundet ud af med os selv, at næste år så skal vi væk fra den danske
sommer og ned til en forhåbenligt bedre sommer i det italianske.

Vi vil gerne køre selv og regner med at skulle bo i et mobilhome - bungalow
eller hvad de nu kalder det, nede på campingpladserne sydpå.

Vi er 2 voksne, 1 barn ( 8 ) og 1 hund som gerne vil afsted. Vi regner med
en overnatning på vejen derned. Heller køre rolig og se noget, end at halse
afsted.

Vi har p.t. ikke nogle preferancer med hensyn til stedet, men vi vil gerne
kunne holde ud at være der i 14 dage og så evt. køre ud fra den destination.

Men nu hvor vi skal igang med planlægningen, kunne vi godt bruge nogle
indspark med gode forslag, råd og tips til hvordan vi får planlagt sådan en
tur ?

Så alle info modtages med tak

Kim

Fra : jopa

Dato : 20-07-08 21:03

"Webpoint" <info@default.com> skrev

> Men nu hvor vi skal igang med planlægningen, kunne vi godt bruge nogle
> indspark med gode forslag, råd og tips til hvordan vi får planlagt sådan
> en tur ?

Vi holder ferie på den måde, og har flere gange kørt til Italien enten i et
hug eller med overnatning omkring Munchen.
Vi bruger http://www.vacansoleil.dk/ og har brugt dem i flere år med
tilfredshed.

Sidste gang vi kørte til Italien var Gardasøen som kan anbefales. De har
flere campingpladser at vælge i mellem der.
I år var vi ved de Østriske Alper

Skal siges at vi primært kører til udlandet for at cykle i bjerge og ikke
gider seværdigheder så dem kan jeg ikke anbefale.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : H C Jensen

Dato : 23-07-08 07:11

Alle pladser tilbyder mobil home

Men hunden kan måske blive et problem

Hans

Fra : Bjarne

Dato : 23-07-08 11:29

Webpoint skrev:
> [...]
> indspark med gode forslag, råd og tips til hvordan vi får planlagt sådan en

Prøv evt. at maile og spørge dem her
http://www.talamonecampingvillage.com/vacanze-toscana.asp

Bjarne

Fra : Gitte & Kent

Dato : 23-07-08 13:43

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men nu hvor vi skal igang med planlægningen, kunne vi godt bruge nogle
> indspark med gode forslag, råd og tips til hvordan vi får planlagt sådan

Hejsa
Har selv brugt denne campingplads 3 gange.
http://www.camping-bellaitalia.it/

http://www.friferie.dk/webinfo?web_id=I2899/340&&gclid=CPTF6oyD1pQCFQ1gQgod0kEmkw

Der er 30-40 km til Verona - 110-120 til Venedi
Og så til barnet - ca 5 km til Gardaland -
http://www.gardaland.it/en/home.php

Mvh Kent

Fra : Vittrup

Dato : 24-07-08 16:11

Vi kan varmt anbefale det lille odenseanske bureau Agenzia Seligmann
http://www.agenzia-seligmann.dk/ som to gange har hjulpet os med ferie i
Norditalien. Vi har været meget tilfredse.

Søren
www.audiocompagniet.dk