Ahrensburg, Hamburg, Lubeck området
Fra : Søs

Dato : 20-07-08 10:18

Hej!

Vi skal på en lille uges ferie i Ahrensburg, og bo på Hotel am Schloss.
Er der nogen her, der kender stedet?

Ahrensburg ligger mellem Hamburg og Lubeck, så alle gode råd om oplevelser i
området modtages gerne!
Hvad er der at se og opleve?
Er der noget, vi bare ikke må gå glip af ?

Vi kører selv, så det er nemt at komme rundt.

På forhånd tak for hjælpen!

Hilsen Søs.

Fra : Michael Knudsen

Dato : 02-08-08 11:56

On Jul 20, 11:18 am, "Søs" <lars.ir...@mail.dk> wrote:

> Ahrensburg ligger mellem Hamburg og Lubeck, så alle gode råd om oplevelser i
> området modtages gerne!

Jeg kender desværre ikke området, men jeg er selv lige vendt hjem fra
en ferie i Hamburg og Lübeck. Med mindre, at I ikke er til bylivets
mange glæder, vil jeg varmt anbefale jer at bo i en af disse byer. Så
er man tæt på det hele.

--
Michael Knudsen

Fra : Søs

Dato : 07-08-08 14:23

Hej Michael!

Tak for dit svar.

Det er helt sikkert fedt, at bo tæt på bylivets glæder, men nu fik vi denne
ferie i Ahrensburg meget billigt, og med "hurtigtog" tog det kun 14 min. at
være inde på hovedbanegården i Hamburg, så det var fint nok.

Mit spørgsmål gik nu også mere på hele området, altså også Hamburg og
Lubeck, men vi fandt selv ud af det, og havde en dejlig ferie

Hilsen Søs.