Endags rejse til tyskland.
Fra : Pingadk

Dato : 17-07-08 10:00

Hej nyhedsgruppe.

jeg søger endangsture til tyskland. Helst til en by i selve tyskland
og ikke kun til bordershop putgaarden. Jeg vil gerne rejse fra
københavn og så via færgen, men synes ikke jeg kan finde noget på
internettet. Jeg har set flere tilbud om at komme til bordershop, men
jeg er mere interesseret i at komme til en by, hvor man kan gå lidt og
kigge.

Håber nogen kan hjælpe.

-Pinga

Fra : Elmer Fjort

Dato : 17-07-08 17:26

[...]

Du kan tage toget fra København og så stige af enten i Lübeck eller Hamburg.
Tager du Lübeck har du ca 2 timer mere end i Hamburg.

Elmer

Fra : Michael Knudsen

Dato : 18-07-08 04:38

On Jul 17, 5:59 pm, Pingadk <Pinga....@gmail.com> wrote:

> Håber nogen kan hjælpe.

Jeg kan varmt anbefale dig at tage til Lübeck. Godt nok har jeg kun
været der ved juletide, hvilket var over enhver forventning. Den gamle
bydel -- helt omringet af vand -- er smadderhyggelig. Jeg blev så
begejstret, at jeg har planlagt at vende tilbage denne sommer.

Hvis du har brug for et hotel, så snyd ikke dig selv for et ophold på
"Hotel an die Marienkirche", se link herunder. Det er et ganske lille
hotel, central placeret med meget venligt personale og en udmærket
morgenkomplet.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=Hotel+an+die+Marienkirche,+L%C3%BCbeck&ie=UTF8&ll=53.868914,10.684097&spn=0.006845,0.016909&t=h&z=16&iwloc=A

--
Michael Knudsen