SCUBA Direct - erfaringer?
Fra : UlliDK

Dato : 01-08-08 00:38

Hejsa,

Hvilke erfaringer har folk med SCUBA Direct - www.scubadirect.dk?
Umiddelbart er de jo rigtig billige på nogle punkter, men det sætter
samtidig lidt alarmklokker igang hos mig...

Mvh
Ulrich

Fra : ;o\)-max-

Dato : 01-08-08 11:00

"UlliDK"
[...]

Ingen grund til alarm, du betaler med kort, så det kan ikke
gå helt galt.

En jeg plejer at bruge: http://www.scubastore.com/eng/index.asp
Super hurtig og effektiv levering, og som Scuba direct, helt goe
priser på mange varer. -max-

Fra : TTGH

Dato : 02-08-08 07:37

Har handlet med den flere gange og varene kommer hurtigt, og så er det
et dansk firma i København!
/Tue