Langeland i uge 31
Fra : bandit600@post.cyber~

Dato : 23-07-08 08:02

Hej Gruppe

Jeg skal til Langeland i uge 31, er der nogen der skal dykke der på
det tidspunkt ?
jeg kender ikke området og vil gerne dykke med nogen der gør.

mvh. Jesper Klitsgaard

Fra : Torben

Dato : 24-07-08 08:57

<bandit600@post.cybercity.dk> wrote in message
[...]

Jeg skal selv derover, men i uge 33, og fandt det her på nettet. Men vend
gerne tilbage med oplysninger når du har været der.

http://www.dykkercenterlangeland.dk/

-Torben

Fra : mikael johansen

Dato : 27-07-08 20:35

bandit600@post.cybercity.dk skrev:
> [...]
der på
>det tidspunkt ?
>jeg kender ikke området og vil gerne dykke med nogen der gør.

hej jesper prøv www.dyk-syd.dk og snak med morten
ellers prøv teredo jet dive på 64540040 eller 20455545 men ham
kender jeg ikke
langelands dykker center ligger stort set i dvale men prøv
ejgil på hans mobil 31691406 og hør om de har nogle ture
håber i får mange gode dykker ture hilsen mik