Knallert træf
Fra : -TeKiA-

Dato : 21-07-01 11:43

Hey!

Fjed og jeg har fiksed sammen, så der bliver hold knallert træf Søndag den
5 August i Tune ( 6 km fra Roskilde )

Håber der er mange der møder op!

TeKiA

Fra : jabbe

Dato : 24-07-01 23:56

Hvad tid skal det foregå??
Og hvor i Tune??

Fra : -TeKiA-

Dato : 25-07-01 16:44

6 km udefra Roskilde og 19 tiden i guess..

Fra : Mads Poulsen

Dato : 26-07-01 00:02

"-TeKiA-" <Tekia@blackcodemail.com> skrev i en meddelelse
Søndag

Jo men du må lige forklare nærmere hvad og hvor tune er. Kunne forestille
mig at Tune var et større sted..? sig lige en præcis beskrivelse af hvordan
man kommer dertil og hverhenne.!

Mads.

Fra : jabbe

Dato : 26-07-01 16:05

Tune hvor???

Ved tanken gadekæret brugsen(er vist en netto) Bodegaen?????