|
| TopCamp Emmerbølle SKROT camping Fra : Kruen [6920] |
Dato : 28-07-08 18:41 |
|
Jeg kan ikke længere tage Feriepark Langeland seriøst.
Vi har nu for 5 år i træk holdt vores ferie på Emmerbølle strand camping (
Feriepark Langeland ) og har sådan set været godt tilfreds
lige indtil i år.
Vi havde for et HELT år siden reserveret en luksus hytte men da vi ankommer
d. 19/7-08 for vi at vide at der er sket en fejl og "vores" hytte allerede
er udlejet - SURT show.
Vi bliver så anvist en gammel udrangeret campingvogn med fortelt + et lille
Igloo fortelt i området, hvor personalet holder til
vi tager imod tilbudet, imod at få vores penge tilbage og det får vi, men
ferien er S'GU ødelagt.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor fanen servicen er blevet af?
Et godt råd til andre: Hold jer fra Emmerbølle SKROT camping.
Det var det der før hed "Emmerbølle strand camping"
også kaldet Feriepark Langeland
VI KOMMER DER IKKE MERE!!!!!!!!!
Mvh Kruen
| |
Peter K. Nielsen (28-07-2008)
| Kommentar Fra : Peter K. Nielsen |
Dato : 28-07-08 18:59 |
|
"Kruen [6920]" <kruens@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:488e0494$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg kan ikke længere tage Feriepark Langeland seriøst.
> Vi har nu for 5 år i træk holdt vores ferie på Emmerbølle strand camping
> ( Feriepark Langeland ) og har sådan set været godt tilfreds
> lige indtil i år.
> Vi havde for et HELT år siden reserveret en luksus hytte men da vi
> ankommer
> d. 19/7-08 for vi at vide at der er sket en fejl og "vores" hytte allerede
> er udlejet - SURT show.
> Vi bliver så anvist en gammel udrangeret campingvogn med fortelt + et
> lille Igloo fortelt i området, hvor personalet holder til
> vi tager imod tilbudet, imod at få vores penge tilbage og det får vi, men
> ferien er S'GU ødelagt.
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor fanen servicen er blevet af?
> Et godt råd til andre: Hold jer fra Emmerbølle SKROT camping.
> Det var det der før hed "Emmerbølle strand camping"
> også kaldet Feriepark Langeland
> VI KOMMER DER IKKE MERE!!!!!!!!!
> Mvh Kruen
sjovt nok sad jeg lige og kiggede på den pæads i forbindelse med at vi gerne
vil købe en efterårs sæson på langeland.
tror jeg springer den over i første omgang
Peter
| |
Kurt B. Andersen (28-07-2008)
| Kommentar Fra : Kurt B. Andersen |
Dato : 28-07-08 19:53 |
|
"Peter K. Nielsen" <nixen@bixennej.dk> skrev i meddelelsen
news:488e08e2$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> sjovt nok sad jeg lige og kiggede på den pæads i forbindelse med at vi
> gerne vil købe en efterårs sæson på langeland.
>
> tror jeg springer den over i første omgang
>
> Peter
Tja - der er lavet en menneskelig fejl (som er helt utilgiveligt her i det
fejlfrie Danmark, hvor det kun er alle andre end mig, der laver fejl) og jeg
forstår godt at Kruen er sur over en ødelagt ferie. Men jeg har svært ved at
se, hvorfor det skulle forhindre mig i at besøge pladsen (som jeg aldrig har
været på).
På grund af fejlen får man trods alt alle sine penge tilbage og et gratis
ophold under ringere forhold, men hvorledes skulle de have løst problemet.
Smidt de andre ud af hytten? Det er naturligvis ikke tilfredsstillende at
bestille luksus og få det modsatte, men hvordan løses det hvis alt er
booked? Ind i mellem må vi alle erkende, at der opstår situationer, som ikke
kan løses tilfredsstillende, men ved at betale pengene tilbage og tilbyde
noget gratis, har man dog udvist en vis form for ansvarlighed.
Så måske vil jeg besøger Emmerbølle på et tidspunkt, samtidig med at jeg har
sympati for, at Kruen absolut ikke vil.
Jeg har bare svært ved at acceptere, at fordi der i en "forretning" begåes
en fejl, skal alle andre undlade at handle der. Så kan vi jo ikke "handle"
nogen steder, idet der vel næppe findes en forretning i Danmark, som ikke
har en utilfreds kunde.
Kurt
| |
Lars (01-08-2008)
| Kommentar Fra : Lars |
Dato : 01-08-08 20:24 |
|
Kurt B. Andersen wrote:
> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixennej.dk> skrev i meddelelsen
> news:488e08e2$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>>
>> sjovt nok sad jeg lige og kiggede på den pæads i forbindelse med at
>> vi gerne vil købe en efterårs sæson på langeland.
>>
>> tror jeg springer den over i første omgang
>>
>> Peter
> Tja - der er lavet en menneskelig fejl (som er helt utilgiveligt her
> i det fejlfrie Danmark, hvor det kun er alle andre end mig, der laver
> fejl) og jeg forstår godt at Kruen er sur over en ødelagt ferie. Men
> jeg har svært ved at se, hvorfor det skulle forhindre mig i at besøge
> pladsen (som jeg aldrig har været på).
> På grund af fejlen får man trods alt alle sine penge tilbage og et
> gratis ophold under ringere forhold, men hvorledes skulle de have
> løst problemet. Smidt de andre ud af hytten? Det er naturligvis ikke
> tilfredsstillende at bestille luksus og få det modsatte, men hvordan
> løses det hvis alt er booked? Ind i mellem må vi alle erkende, at der
> opstår situationer, som ikke kan løses tilfredsstillende, men ved at
> betale pengene tilbage og tilbyde noget gratis, har man dog udvist en
> vis form for ansvarlighed. Så måske vil jeg besøger Emmerbølle på et
> tidspunkt, samtidig med at
> jeg har sympati for, at Kruen absolut ikke vil.
> Jeg har bare svært ved at acceptere, at fordi der i en "forretning"
> begåes en fejl, skal alle andre undlade at handle der. Så kan vi jo
> ikke "handle" nogen steder, idet der vel næppe findes en forretning i
> Danmark, som ikke har en utilfreds kunde.
>
> Kurt
Ja ja - smide ud af hytten er da en løsning der kunne bruges, men som blot
skaber et nyt problem.
Der er ingen tvivl om der kun er een løsning: nemlig at campingpladsen
leverer den vare der er bestilt, formodentlig skriftlig aftalt og betalt
for.
Hvordan de løser den er egentlig andre uvedkommende, men et ophold på
nærmeste kro med alt betalt - indtil der ankommer en autocamper/mobilehome
eller ligende ville kunne løse problemet.
Lars
| |
Per H (28-07-2008)
| Kommentar Fra : Per H |
Dato : 28-07-08 20:11 |
|
On Mon, 28 Jul 2008 19:40:39 +0200, "Kruen [6920]" <kruens@gmail.com>
skrev:
>Jeg kan ikke længere tage Feriepark Langeland seriøst.
Heller ikke mig, vi var der for et par år siden, med Cv, og blev
anvist en plads, samt kørselvejledning. Desværre var "anviseren " ny
på stedet, og vi fik en en forkert vejledning, en dum tur hvor der
kom en ridse i cv, som kostede min forsikring ca. 40.000 kr.
--
Mvh
per
| |
Jetta (28-07-2008)
| Kommentar Fra : Jetta |
Dato : 28-07-08 20:20 |
|
Selv om ruten er angivet, har du vel både øjne i hovedet og et brugbart
kørekort... At give den nyansatte skylden for en ridse i din campingvogn,
ligner rygsvømning af OL-standard...
Emmerbølle er anbefalelsesværdig.
Lars.
"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:e46s84l4b0csv1nmnvvdnm85rt9qjoghm3@4ax.com...
> On Mon, 28 Jul 2008 19:40:39 +0200, "Kruen [6920]" <kruens@gmail.com>
> skrev:
>
>>Jeg kan ikke længere tage Feriepark Langeland seriøst.
>
>
> Heller ikke mig, vi var der for et par år siden, med Cv, og blev
> anvist en plads, samt kørselvejledning. Desværre var "anviseren " ny
> på stedet, og vi fik en en forkert vejledning, en dum tur hvor der
> kom en ridse i cv, som kostede min forsikring ca. 40.000 kr.
>
> --
>
> Mvh
>
> per
>
| |
Per H (28-07-2008)
| Kommentar Fra : Per H |
Dato : 28-07-08 22:12 |
|
On Mon, 28 Jul 2008 21:20:13 +0200, "Jetta" <odensegalaxy@hotmail.com>
skrev:
>Selv om ruten er angivet, har du vel både øjne i hovedet og et brugbart
>kørekort... At give den nyansatte skylden for en ridse i din campingvogn,
>ligner rygsvømning af OL-standard...
>Emmerbølle er anbefalelsesværdig.
>Lars.
1. Har jeg på noget tidspunkt givet nogen skylden?
Men måske skulle en nyansat kende sine begrænsninger,?
Eller campingfatter, slulle have mere opsyn for sine ansatte?
Det er en lorteplads,
--
Mvh
per
| |
OZ3BTO (30-07-2008)
| Kommentar Fra : OZ3BTO |
Dato : 30-07-08 19:04 |
|
"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:p6ds84tjfvrdbghpmkjlp5orncdii9thod@4ax.com...
> On Mon, 28 Jul 2008 21:20:13 +0200, "Jetta" <odensegalaxy@hotmail.com>
> skrev:
>
> >Selv om ruten er angivet, har du vel både øjne i hovedet og et brugbart
> >kørekort... At give den nyansatte skylden for en ridse i din campingvogn,
> >ligner rygsvømning af OL-standard...
> >Emmerbølle er anbefalelsesværdig.
> >Lars.
>
>
> 1. Har jeg på noget tidspunkt givet nogen skylden?
>
> Men måske skulle en nyansat kende sine begrænsninger,?
> Eller campingfatter, slulle have mere opsyn for sine ansatte?
>
>
>
> Det er en lorteplads,
>
> --
>
> Mvh
>
> per
>
At du IKKE kan styre en bil med CV éfter skal jo ikke gå udover en ny ansat
...
Nokl har han fortalt hvad vej du skal køre men det er sku personen bag
rattet der bestemmer om det skal give buler og ridser
| |
Per H (30-07-2008)
| Kommentar Fra : Per H |
Dato : 30-07-08 22:56 |
|
On Wed, 30 Jul 2008 20:04:05 +0200, "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev:
>
>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
>news:p6ds84tjfvrdbghpmkjlp5orncdii9thod@4ax.com...
>> On Mon, 28 Jul 2008 21:20:13 +0200, "Jetta" <odensegalaxy@hotmail.com>
>> skrev:
>>
>>
>
>At du IKKE kan styre en bil med CV éfter skal jo ikke gå udover en ny ansat
har det gjort det
>
>Nokl har han fortalt hvad vej du skal køre men det er sku personen bag
>rattet der bestemmer om det skal give buler og ridser
du er dum som en dør
eod
--
Mvh
per
| |
Jetta (31-07-2008)
| Kommentar Fra : Jetta |
Dato : 31-07-08 09:49 |
|
Her slap "ridsemagerens" fornuftige argumenter op.....
Lars.
"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:dqo194l8m6joa9sq2cfm66oks6rs2oir7t@4ax.com...
> On Wed, 30 Jul 2008 20:04:05 +0200, "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev:
>
>>
>>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>news:p6ds84tjfvrdbghpmkjlp5orncdii9thod@4ax.com...
>>> On Mon, 28 Jul 2008 21:20:13 +0200, "Jetta" <odensegalaxy@hotmail.com>
>>> skrev:
>>>
>>>
>>
>>At du IKKE kan styre en bil med CV éfter skal jo ikke gå udover en ny
>>ansat
>
>
> har det gjort det
>>
>>Nokl har han fortalt hvad vej du skal køre men det er sku personen bag
>>rattet der bestemmer om det skal give buler og ridser
>
> du er dum som en dør
> eod
> --
>
> Mvh
>
> per
>
| |
Manhatten (01-08-2008)
| Kommentar Fra : Manhatten |
Dato : 01-08-08 21:04 |
|
"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:dqo194l8m6joa9sq2cfm66oks6rs2oir7t@4ax.com...
> du er dum som en dør
> eod
Mod tåber kæmper selv guder forgæves.......
Den er vist passende her.
/Jacob
| |
Jan Boegh (29-07-2008)
| Kommentar Fra : Jan Boegh |
Dato : 29-07-08 07:40 |
|
Per H wrote:
> Heller ikke mig, vi var der for et par år siden, med Cv, og blev
> anvist en plads, samt kørselvejledning. Desværre var "anviseren " ny
> på stedet, og vi fik en en forkert vejledning, en dum tur hvor der
> kom en ridse i cv, som kostede min forsikring ca. 40.000 kr.
Var du så dum at overlade rattet til "anviseren"?
vh
jan
--
Camping: http://jan.boegh.net/Rejser/Camping/Camping.htm
| |
Per H (29-07-2008)
| Kommentar Fra : Per H |
Dato : 29-07-08 15:10 |
|
On Tue, 29 Jul 2008 08:39:59 +0200, "Jan Boegh" <spamhater@nowhere>
skrev:
>Per H wrote:
>
>> Heller ikke mig, vi var der for et par år siden, med Cv, og blev
>> anvist en plads, samt kørselvejledning. Desværre var "anviseren " ny
>> på stedet, og vi fik en en forkert vejledning, en dum tur hvor der
>> kom en ridse i cv, som kostede min forsikring ca. 40.000 kr.
>
>Var du så dum at overlade rattet til "anviseren"?
Ja nemlig
hva ellers havede du tænkt dig.
lidt det samme med vejarbejde ikke.
--
Mvh
per
| |
Per Henneberg Kriste~ (30-07-2008)
| Kommentar Fra : Per Henneberg Kriste~ |
Dato : 30-07-08 15:27 |
|
"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:e46s84l4b0csv1nmnvvdnm85rt9qjoghm3@4ax.com...
> Heller ikke mig, vi var der for et par år siden, med Cv, og blev
> anvist en plads, samt kørselvejledning. Desværre var "anviseren " ny
> på stedet, og vi fik en en forkert vejledning, en dum tur hvor der
> kom en ridse i cv, som kostede min forsikring ca. 40.000 kr.
Har du overvejet at melde det til "først og størst" .... verdens dyreste
"ridse"?
:)
--
Per
Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm sælges. Fjern fjern i mailadresse
for at skrive direkte
| |
|
|