Et vederstyggeligt uheld.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-08-08 14:15

Følgende er sakset fra Nyköping Folkeblad:

I aftes ved 18:30 tiden skete der en frontalkollision på E4 lige
udenfor Nyköping.

Det var en lastbil af mærket Mercedes-Benz der frontkolliderede med et
flyvende objekt (FO).

Akutdyrlægen, i en SAAB, og politiet ankom raskt til stedet, og
dyrlægen kunne kun konstatere at FO var omkommet med øjeblikkelig
virkning ved kollisionen. Den havde i tillæg 8 lårbensbrud, og havde
også pådraget sig en mellemsvær hjernerystelse.

Man havde vanskeligheder med at fastslå størrelsen på FO'en før
ulykken, men enkelte vidner mente at have konstateret at der var tale
om en 4-motorers model.

Politiet fastslog med det samme, at FO ikke havde overholdt den
obligatoriske mindste flyvehøjde på 4.5 meter, da den var blevet ramt
af lastbilen i ca. 3 meters højde.

En obduktion på stedet afslørede dog nogle i allerhøjeste grad
besynderlige ting.

FO'ens sidste måltid så umiddelbart ud til at have været en blanding
af siliconebaseret fugemasse, 2-komponentlim og et enkelt meget rødt
bær. Desuden var disse ting indtaget i så rigelige mængder, at det
måtte antages at være skyld i den manglende flyvehøjde. Det antages at
FO'en har indtaget sit sidste måltid på et nærliggende byggemarked.

Lastbilens chauffør blev tilbudt psykedelisk grisehjælp, da der kunne
konstateres voldsomme dampudslip fra begge ører. Man erfarede dog
senere, at dette fænomen skyldtes, at FO'en havde ramt forruden lige
midt i synsfeltet, og at viskerne, som var aktiverede p.gr.a. let
regn, og derfor havde fordelt FO'en ud over det meste af ruden.

Politiet valgte ikke at sigte chaufføren for ulykken, trods det faktum
at fronten på lastbilen bar tydelige præg af, at der var tale om et
gentagelsestilfælde.

Oversættelse: Folmer Rasmussen

Er det løgn?? Tja, det stod jo klart og tydeligt i avisen. )

Er det humor?? Det er nok individuelt, hvordan det opfattes.

Er der noget vi kan lære af det?? Ja, de største insekter lander altid
midt i synsfeltet, og består af ting og sager det er meget vanskeligt
at fjerne igen.

Murphy!!!! Jeg vil tale med dig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-08-08 16:15

On Sat, 02 Aug 2008 15:15:09 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Er det humor?? Det er nok individuelt, hvordan det opfattes.

Nå, var det dét, det var?
Jeg troede sgu lige, at du havde drukket dig grønlænderstiv i "Svenskt
Folköl" (brygget i Skælskør).

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Ivan Madsen

Dato : 02-08-08 20:37

<...>

> [...]
>virkning ved kollisionen. Den havde i tillæg 8 lårbensbrud, og havde
>også pådraget sig en mellemsvær hjernerystelse.

Der må være et h for meget i den sidste sætning - jernrystelse lyder
mere sandsynligt.

> [...]
>gentagelsestilfælde.
>
>Oversættelse: Folmer Rasmussen
>
>Er det løgn?? Tja, det stod jo klart og tydeligt i avisen. )

Hmmm.....du har for meget hviletid )

> [...]
>
>Er der noget vi kan lære af det?? Ja, de største insekter lander altid
>midt i synsfeltet, og består af ting og sager det er meget vanskeligt

Jamen, han har talt - og nu må du nyde følgerne )