Audi Allroad
Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 01-08-08 16:47

jeg vil købe Allroad fra tyskland med en 2,5 TDI .
Mit budget siger ok når jeg er under 300.ooo.
Jeg vil selvfølgelige have alt udstyr? hvis det kan betale sig med
SKAT. ER alle Allroad fra 2001 med luftundervogn? og er der nogle
ting jeg skal være ekstra opmærksom på.
Findes der et Tysk FDM som jeg kan få den tjekket på først?
Og nå ja så er min Saab 9-3 til salg fra 2003 135.ooo km med ALT
udstyr til salg

Fra : Mogens

Dato : 01-08-08 18:04

"Erik Kirkegaard" <erik@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> jeg vil købe Allroad fra tyskland med en 2,5 TDI .
> Mit budget siger ok når jeg er under 300.ooo.
> Jeg vil selvfølgelige have alt udstyr? hvis det kan betale sig med

UDEN tvivl !

Hér står det meste - www.automotive.com/2001/09/audi/allroad/index.html

> Findes der et Tysk FDM som jeg kan få den tjekket på først?

Jep, du kan blot få udført et DEKRA Siegel, som udføres on location. Har jeg
prøvet een gang - så får du en uvildig gennemgang og rapport på bilen.
Forhandleren bestilte og betalte den iøvrigt for mig - ville ikke have, at
der skulle være noget ballade med bilen, når jeg kørte så langt efter den !!

> Og nå ja så er min Saab 9-3 til salg fra 2003 135.ooo km med ALT
> udstyr til salg

Det må du så forsøge i markedsgruppen

Fra : Henrik B.

Dato : 18-08-08 07:24

"Erik Kirkegaard" <erik@surfmail.dk> skrev i meddelelsen
> jeg vil købe Allroad fra tyskland med en 2,5 TDI .
>
> Og nå ja så er min Saab 9-3 til salg fra 2003 135.ooo km med ALT
> udstyr til salg

Whouw, forbered dig på et stort hop opad i vedligeholdelsesomkostninger...!

--
B235R BSR Steg3 - 300 Hk / 475 Nm
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk