Sænknings værksted
Fra : seebach

Dato : 01-08-08 07:39

Hej Alle,

Kan nogen anbefale et værksted i Kbh (Amager) området der kan sænke en
ny Polo (kun fjedre, 30mm) til en god pris? Jeg ville også gerne høre
hvad andre har betalt?

Hilsen Seebach

Fra : Tom

Dato : 03-08-08 09:18

"seebach" <seebach@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det er vel bare at finde værkstedet med den laveste timesats.
Det er så let at sænke en bil så det kan alle værksteder lave

--
Tom

Fra : seebach

Dato : 06-08-08 14:15

Jeg har fået et tilbud på 5000 kr for at sænke den 35 mm fra en shop
på Amager. Det synes jeg godt nok er ret voldsomt.
Eller er jeg gal på den? Fjedre koster vel max 1400 og det tager vel
max 4 timer at lave!?

Fra : Brian

Dato : 07-08-08 20:29

seebach wrote:
> [...]
> på Amager. Det synes jeg godt nok er ret voldsomt.
> Eller er jeg gal på den? Fjedre koster vel max 1400 og det tager vel

Derudover skal bilen spores bagefter. Jeg ved ikke hvad en typisk Amager
mekaniker-time koster, men det er jo nok ikke 295,- + moms

Du kan da prøve at stikke lidt til dem med at bilen er spritny, så de skal
ikke bøvle med rustne bolte.

/Brian

Fra : RP

Dato : 08-08-08 02:27

> Kan nogen anbefale et værksted i Kbh (Amager) området der kan sænke en
> ny Polo (kun fjedre, 30mm) til en god pris? Jeg ville også gerne høre
> hvad andre har betalt?

Da jeg for et par år siden fik sænket en Renault Megane (kun
forfjedre) betalte jeg omkring 1400 for et sæt weitec fjedre og gav en
mekaniker et par hundrede sort for at installere dem og kørte selv til
et værksted og fik den sporet for 500. Det tog mekanikeren 20 minutter
for 2 forfjedre.