OT: (delvis) Hvor lavt kan man synke
Fra : Thomas

Dato : 29-07-08 07:31

Hej NG

http://ekstrabladet.dk/112/article1038264.ece

Jeg er rystet over dette......... var der tale om guld og diamanter,
så skal jeg ikke kunne sige hvordan jeg selv ville opføre mig i
situationen..... mere hellig er jeg dog ikke, men det her er da for pinligt.
Folk gør sig til tyve for , hvad ved jeg, 500-1000 kr og så sparker de
ud efter ejeren. Jeg håber fandme der er et overvågningskamera der har
taget samtlige nummerplader

Mvh

Thomas

Fra : Hr. Jensen

Dato : 29-07-08 07:38

On Tue, 29 Jul 2008 08:30:51 +0200, "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Folk gør sig til tyve for , hvad ved jeg, 500-1000 kr og så sparker de

Mon nogle af bilerne hører til i VolDsmose-området?
Opførslen minder meget om visse alternativt pigmenteredes.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Søren

Dato : 29-07-08 09:00

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mon nogle af bilerne hører til i VolDsmose-området?
> Opførslen minder meget om visse alternativt pigmenteredes.

Eller de danske drengerøve der ALLE er skaldede og har stammetatoveringer,
for man er jo unik.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 29-07-08 10:16

> Mon nogle af bilerne hører til i VolDsmose-området?
> Opførslen minder meget om visse alternativt pigmenteredes.

SÅ lavt kan man synke, Hr. Jensen!!
Hvad er det dog der driver denne håbløse og lede fremmedfjendskhed hos dig?
Hvorfor skal det altid være "de andre" når noget er galt?

Fuck, hvor det pisseirriterende at I hele tiden skal finde de skyldige.
Så er det folk fra Vollsmose, og HVAD SÅ??
Politiet kom og klarede det...

At stjæle benzin er helt klart for lavt, men folk jubler over sådan en
mulighed. Hvad hvis nu at der lå en mappe med 100.000 kr, i?
Hva' så...blev den afleveret til politiet?
Næ, ikke i mange tilfælde for det føles ikke rigtigt som tyveri, når der
ikke er en person foran dig som mangler tingene..

Fra : Søren

Dato : 29-07-08 10:37

Michael Kirkegaard skrev:

> SÅ lavt kan man synke, Hr. Jensen!!
> Hvad er det dog der driver denne håbløse og lede fremmedfjendskhed hos dig?

Måske det faktum er invandrerne er mere kriminelle end os blegnæb?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 29-07-08 12:10

On Tue, 29 Jul 2008 11:16:20 +0200, "Michael Kirkegaard"
<flirtinggoose@hotmail.com> wrote:

>Hvad er det dog der driver denne håbløse og lede fremmedfjendskhed hos dig?

Hvis du ikke ved det, dhimmi, så er det formålsløst oplyse dig.

>Hvorfor skal det altid være "de andre" når noget er galt?

Altid?

>At stjæle benzin er helt klart for lavt, men folk jubler over sådan en
>mulighed. Hvad hvis nu at der lå en mappe med 100.000 kr, i?
>Hva' så...blev den afleveret til politiet?

Ja, men næppe hvis du eller dine venner fandt den.

>Næ, ikke i mange tilfælde for det føles ikke rigtigt som tyveri, når der
>ikke er en person foran dig som mangler tingene..

Hold venligst din egen plettede moral for dig selv.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 29-07-08 14:07

> Hvis du ikke ved det, dhimmi, så er det formålsløst oplyse dig.

Og så kalder du mig "dhimmi"....
Altså du vil ikke engang forholde dig til det jeg skriver, men hellere
fornærme mig.
Men ok, hvis ikke vi havde dommedagsprædikanter som dig, så ville vi sgu nok
kede os ihjel...
Hvem skal egentlig overtage efter "det store bornholmske torskehoved"?
Han døde jo...af egen kraft, ingen fra Vollsmose var tilstede

Fra : Tom

Dato : 29-07-08 15:43

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> pinligt. Folk gør sig til tyve for , hvad ved jeg, 500-1000 kr og så
> sparker de ud efter ejeren. Jeg håber fandme der er et overvågningskamera

Det er da klart at der IKKE er noget kamera, ellers ville man jo slet ikke
opfordre folk til at melde sig selv. Og sandsynligheden for at få ret mange
er vel nærmest ikke eksisterende uden dette kamera.
Tror desværre ejeren må betale af egen lomme, eller prøve at dele skade med
lev. af tankanlæget.

--
Tom

Fra : Autocadster

Dato : 29-07-08 21:53

Tom formulerede tirsdag:

> Det er da klart at der IKKE er noget kamera

Uha, prøv lige din krystalkugle igen, der ER kamera på den pågældene
tankstation, men rent administrativt er det nemmere at folk selv dukker
op

Citat fra EB

"Betjente vil nu bruge dagen i dag til at gennemgå
overvågningsbilleder, der kan afsløre benzintyvene"

Autocadster / 2620

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 30-07-08 01:12

Autocadster wrote:
> [...]
> op
>
> Citat fra EB
>
> "Betjente vil nu bruge dagen i dag til at gennemgå overvågningsbilleder,

Ifølge tv2's nyheder, har de ikke nogen billeder:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-13663592.html

"Men ordensmagten står uden gode beviser. Der var ingen overvågningsbilleder af bilisterne, oplyser Leif Sigvardt i lokalpolitiet."

Fra : Autocadster

Dato : 30-07-08 09:05

Jens C. Hansen forklarede den 30-07-2008:
> [...]
>
> "Men ordensmagten står uden gode beviser. Der var ingen overvågningsbilleder
> af bilisterne, oplyser Leif Sigvardt i lokalpolitiet."

Genialt, på tv2 nyhederne ser man ejeren af tanken udpege 2stk. kamera,
der dækker pågældene stander, bare de kan blive enige med sig selv

Autocadster / 2620

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 30-07-08 10:17

Autocadster wrote:
> Jens C. Hansen forklarede den 30-07-2008:

> Genialt, på tv2 nyhederne ser man ejeren af tanken udpege 2stk. kamera,
> der dækker pågældene stander, bare de kan blive enige med sig selv

Bare fordi der er kameraer, er det ikke ensbetydende med at de virker.
De kan godt være sat op udelukkende for den præventive virkning.

Fra : Tom

Dato : 30-07-08 13:44

"Jens C. Hansen" <adsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> Bare fordi der er kameraer, er det ikke ensbetydende med at de virker.
> De kan godt være sat op udelukkende for den præventive virkning.

Ud over at journalister altid skriver en masse som ikke stemmer med
virkligheden, så tror jeg man skal holde sig til at politiet ikke ville sige
at folk skulle melde sig selv hvis ikke de stod på bar bund.
Der er da ikke noget lettere for en kontormus hos politiet end at se en
videofilm igennem og så finde folks adresser ud fra reg.nummeret.
http://ekstrabladet.dk/112/article1038840.ece

--
Tom

Fra : Carsten

Dato : 30-07-08 13:43

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> opfordre folk til at melde sig selv. Og sandsynligheden for at få ret
> mange er vel nærmest ikke eksisterende uden dette kamera.

Carsten

Fra : Mikael

Dato : 29-07-08 14:43

On 29 Jul., 16:43, "Tom" <christen...@bigfoot.com> wrote:

> [...]
> er vel nærmest ikke eksisterende uden dette kamera.
> Tror desværre ejeren må betale af egen lomme, eller prøve at dele skade med

Jeg vil da gætte på at der er et kamera og politiet giver dem chancen
for at melde sig inden de finder kuglepennen frem, fordi de ved hvem
de er.

Mikael