Hjælp til F1 ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-07-08 13:18

Der skulle vel ikke være en herinde, som har optaget det tyske GP på
Hockenheim den 20/7-08 ?
Og som evt. kunne tænke sig at sælge en kopi til mig.
Da jeg kom hjem fra ferieturen i sidste uge, da havde der været
strømafbrydelse (HFI var slået fra), så ikke bare var alt vores mad i
fryseren tøet op, men vores harddiskoptager var også slukket, så den havde
desværre ikke fået optaget løbet

Og så lige for at holde os til gruppens emne, så brugte den gamle færge
hverken olie, vand eller andet under hele turen.
Kun en masse benzin

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 27-07-08 15:32

Per Beer Hansen skrev:
> [...]
> strømafbrydelse (HFI var slået fra), så ikke bare var alt vores mad i
> fryseren tøet op, men vores harddiskoptager var også slukket, så den havde

Hvis du kan nøjes med engelske kommentatorere, så kan du prøve at google
efter :
Formula1.2008.German.Grand.Prix.Complete.Event.WS.PDTV.XviD-NOsegmenT

Så burde du kunne finde et sted, at hente løbet. :)

Jeg vil selvfølgelig ikke opfordre til noget ulovligt, så det er helt på
eget ansvar.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-07-08 21:11

Rasmus Lauritsen wrote:

> [...]
> Formula1.2008.German.Grand.Prix.Complete.Event.WS.PDTV.XviD-NOsegmenT
>
> Så burde du kunne finde et sted, at hente løbet. :)

Jeg kan desværre ikke finde et sted der virker, uden at det er torrent filer

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-08 20:28

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
>
> Og så lige for at holde os til gruppens emne, så brugte den gamle
> færge hverken olie, vand eller andet under hele turen.

TV2 Sport sender sammendrag af løbet på fredag som optakt til næste Grand
Prix.

/Steen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-07-08 21:12

Steen wrote:

> TV2 Sport sender sammendrag af løbet på fredag som optakt til næste
> Grand Prix.

Jeg ville jo gerne se hele løbet
Men ellers er det jo et alternativ.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-08 01:56

Per Beer Hansen wrote:
> Jeg ville jo gerne se hele løbet
> Men ellers er det jo et alternativ.

De kører jo bare rundt i ring... ikke alle omgange er lige spændende
Okay, det lød som en kvinde, sorry.

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-08 16:54

"Steen" <nothanx> skrev i meddelelsen

> De kører jo bare rundt i ring... ikke alle omgange er lige spændende

Kan du så hoppe over på fodbold/håndboldkanalen med det samme!

> Okay, det lød som en kvinde, sorry.

Ok - Så er du næsten tilgivet

--
/HB

Fra : Allan F

Dato : 29-07-08 21:35

"Steen" <nothanx> skrev i en meddelelse

> De kører jo bare rundt i ring... ikke alle omgange er lige spændende
> Okay, det lød som en kvinde, sorry.

Så skal du se NASCAR: De drejer til venstre, og nu drejer de til venstre -
og nu drejer de til venstre og så kommer der et venstresving hvorefter de
drejer til venstre før det næste venstresving efterfulgt af et venstresving
.. . . . . . .

Seriøst, find et program, der hedder grabit, fra www.shemes.com. Når du
installerer det, så husk at lade filtypen .nzb henvise til programmet. Det
spørger det selv om når du installerer. Derefter klik dette link:

http://www.binsearch.info/index.php?q=german+grand+prix+complete&m=&max=250&adv_g=&adv_age=50&adv_sort=date&minsize=300&maxsize=4000&font=&postdate=

Tryk på knappen "Create NZB" og vælg "åbn". Grabit hopper op, og du skal
vælge "Grab". Derefter afhængig af din forbindelse, så går der fra 10 min
til en time, så har du hele løbet. Det skal lige pakkes ud med WinRar, og så
ind i MediaPlayer.

Allan F

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-08 22:15

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> og nu drejer de til venstre og så kommer der et venstresving hvorefter de
> drejer til venstre før det næste venstresving efterfulgt af et

Jamen armerikanerne har vel heller ikke lavet en bil der kan køre ordenligt
igennem et sving endnu... De har åbenbart kun fået venstre side til at virke

Hmm... Corvette, Saleen, viper osv er dog undtagelser...

Fra : Kent Friis

Dato : 29-07-08 23:43

Den Tue, 29 Jul 2008 23:14:32 +0200 skrev HB:

> [...]
> igennem et sving endnu... De har åbenbart kun fået venstre side til at virke
>

> Hmm... Corvette, Saleen, viper osv er dog undtagelser...

Viper har da ellers ry for at styretøj er ekstraudstyr.

Mvh
Kent

.... for katten.

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-08 13:56

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Viper har da ellers ry for at styretøj er ekstraudstyr.

Ok - jamen den sletter vi da bare igen så..

--
/HB

Fra : Tom

Dato : 27-07-08 20:45

> Der skulle vel ikke være en herinde, som har optaget det tyske GP på
> Hockenheim den 20/7-08 ?

Var i øvrigt et ganske underholdende løb, ser ud som om at Hammilton bliver
en ny Schumacher eller endda endnu bedre......han mangler bare noget mere
rutine så han ikke laver så mange dumme fejl.

--
Tom

Fra : jens andersen

Dato : 28-07-08 11:50

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bliver en ny Schumacher eller endda endnu bedre......han mangler bare
> noget mere rutine så han ikke laver så mange dumme fejl.

Hammilton kører sin anden sæson og laver ingen fejl i forhold
til hvad M. Schumacker gjorde på samme tidspunkt.

Jens

Fra : Tom

Dato : 28-07-08 18:37

"jens andersen" <tcp-999@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Hammilton kører sin anden sæson og laver ingen fejl i forhold
> til hvad M. Schumacker gjorde på samme tidspunkt.

Ovenstående er ikke mine udtalelser men Nika Lauda's fra sidste løb. Klart
at Schumacher aldrig har været nogen god kører, det ved vi jo alle at det
kun var bilerne han sad i der gjorde det alene :)

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-08 11:47