Erfaringer med MB Viano
Fra : KASO

Dato : 27-07-08 12:21

Vi overvejer at udskifte "Le Grand" (Renault Grand Scénic) med en MB Viano
Marco Polo - 2.2 ell. 3.0CDI m. automatgear.

Er de nogle erfaringer med modellen (eller Viano generelt) - herunder om MB
har fået styr på rustbeskyttelsen?

De skulle være fuldgalvaniserede, meen....

Fra : Mogens

Dato : 31-07-08 04:59

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Vi overvejer at udskifte "Le Grand" (Renault Grand Scénic) med en MB Viano
> Marco Polo - 2.2 ell. 3.0CDI m. automatgear.
> Er de nogle erfaringer med modellen (eller Viano generelt)

6 brugeres erfaringer:
www.autoplenum.de/Auto/MERCEDES-BENZ/Vaneo

Crashtest:
www.euroncap.com/tests/mercedes_benz_vaneo_2002/137.aspx

Fra : KASO

Dato : 02-08-08 10:00

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

Tak - men du fik vist forvekslet "Viano" og "Vaneo"

Jeg fik dog via øverste link mere info - så tak for det!