den uskrevne regel
Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 24-07-08 19:55

Hej

En uskreven regel blandt øst europærer må være at de ikke smadre og laver

indbrud i artsfællernes biler.

Normalt kan en Dansk bil ikke holde i nødsporet en nat uden af alle vinduer

er smadret og alt der har mere end 50 kroner i værdi er rippet.

Men i nødsporet på den mortorvej jeg tit køre på er det lykkedes en polsk

indregistreret bil at holde en hel uge , og minsandten om den ikke stadig

står indtakt i vejsiden

hmmmmmmmm underligt

Fra : ShutEye

Dato : 24-07-08 20:12

> [...]
> indregistreret bil at holde en hel uge , og minsandten om den ikke stadig

Der er ikke noget der er mere værd end 50 kroner i en polsk bil :)

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 24-07-08 20:21

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Der er ikke noget der er mere værd end 50 kroner i en polsk bil :)

sådan var det engang men hvis man ser de øser de kører i i jylland så er de
mere værd en danskernes måske fordi de næsten ikke betaler skat af deres
håndværkerhyre heroppe, og de så om natten lænser danskernes biler for
udstyr og sælger det hjemme

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 24-07-08 20:42

"Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> de mere værd en danskernes måske fordi de næsten ikke betaler skat af
> deres håndværkerhyre heroppe, og de så om natten lænser danskernes biler

Jeg har også hørt at de nogen gange kidnapper uskyldige BMW'er som de så
bruger til lyssky foretninger ved pæredanske håndværksmestre...
Ihhh dog, hvor verdenen dog på vej hen...?

Dansk hilsen
Michael

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-07-08 12:02

"Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hej
>
> En uskreven regel blandt øst europærer må være at de ikke smadre og laver
>
> indbrud i artsfællernes biler.

Jeg kunne tænke mig en bil parkeret på motorvejen sammen med et kamerahold.

Sagtens :)

--
Per
Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm sælges. Fjern fjern i mailadresse