12V stømstik i bagagerum.
Fra : Martin Vollert

Dato : 17-07-08 15:59

Hej alle.
Jeg har i min Mondeo et strømstik i bagagerummet (eftermonteret og uorig.),
men det er ikke et alm.12V cigarettænder stik, det her er meget tyndere og
jeg kan ikke finde nogle stik der passer i, jeg har lige købt en køleboks og
den er også med et alm. 12V stik så den passer self i i det i bilen, er der
nogen som ved hvad det er for et stik som jeg har bag i bilen og om man kan
få et "omformer stik" da jeg skal til Østrig i morgen og jo gerne ville
bruge boksen på turen..

God sommer.

--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-07-08 16:23

"Martin Vollert" <mit fornavn@ertele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bilen og om man kan få et "omformer stik" da jeg skal til Østrig i morgen
> og jo gerne ville bruge boksen på turen..

Jeg har kendskab til at Mercedes GD 240 med 24V cigartænderstik - de er
netop mindre i hullet.

Det sikrer vel at man ikke propper en 12V ting i hullet :)
--
Per
Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm sælges. Fjern fjern i mailadresse

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-07-08 16:43

Per Henneberg Kristensen havde fået den ide at fortælle:
> [...]
> er netop mindre i hullet.
>
> Det sikrer vel at man ikke propper en 12V ting i hullet :)

Jeg tvivler på der er 24V i min bil men nu du siger 24V så minder det
mig om jeg har set stik magen til i nogle af vores lastbiler men der var
både til 12V og 24V.

Fra : nille

Dato : 17-07-08 20:49

"Martin Vollert" <mit fornavn@ertele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://vollert.dk
> Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will

Hej
kunne det være denne ?
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1949435225&n=1199147587&pn=1215917964

Nille

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-07-08 21:11

nille havde fået den ide at fortælle:

> Hej
> kunne det være denne ?
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=1949435225&n=1199147587&pn=1215917964
>
> Nille

Ja det hanstik ser rigtig ud, så er det jo bare om man kan få en adapter der
kan lave det om til et alm. 12V hanstik.

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 17-07-08 16:51

Hej

> [...]
> få et "omformer stik" da jeg skal til Østrig i morgen og jo gerne ville

Du kan købe det lille cigarstik, i enhver billistbutik. Mange kølebokse har
også et universalstik, som passer i både den store og det lille fatining -
dvs man kan tage den yderste krans af.

Ligesom dette stik:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1948871495&n=1199147587&pn=1215922441

Mvh
Hans

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-07-08 17:00

Hans Mouridsen havde fået den ide at fortælle:
> [...]
> kølebokse har også et universalstik, som passer i både den store og
> det lille fatining - dvs man kan tage den yderste krans af.

Ok vil det sige det stik som du linker til, der kan jeg sætter et stort
12Vstik i enden ??

Fra : Brian Sørup

Dato : 17-07-08 17:01

> [...]
> stik som jeg har bag i bilen og om man kan få et "omformer stik" da
> jeg skal til Østrig i morgen og jo gerne ville bruge boksen på turen..

Skift stikket i bagagerummet ud med deet her :
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=76535
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-07-08 17:03

Brian Sørup havde fået den ide at fortælle:

Ja det var self. også en mulighed

Tak.

Fra : Morten

Dato : 17-07-08 19:37

> [...]
> miss things.
>Hej Vollert din dovne hund. du kan finde et stik der passer i i en

Morten Natlæsser

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-07-08 21:09

Morten havde fået den ide at fortælle:

> Morten Natlæsser

Hva satan lever du endnu !!!

Går det ellers godt ?? du har vel ferie nu kunne jeg tænke mig..

Vollert.

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-07-08 21:15

Martin Vollert havde fået den ide at fortælle:

Glemte lige...
Hvad hedder stikke ??

Vollert.