fjerne heksering
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-07-01 10:20

............som jeg nok tror det hedder.
Hej i NG:
.....i græsplænen er ringen af små gule svampe nu på 4 år blevet 1,5
meter i diameter, og der vokser ikke græs i ringen.
er der nogen kloge hoveder herinde der kan hjælpe med et råd om at få
den aflivet? Pænt er det bestemt ikke.

venlig hilsen - Arne

Fra : Frank Larsen

Dato : 22-07-01 01:27

Køb en flaske Atamon og bland dennes indhold med 10-15 liter vand og vand
ringen med dette så skulle der være en mulighed for at den forsvinder det
hjalp sidste år her i min plæne.
Frank

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 22-07-01 15:13

Frank Larsen <frankhel@image.dk> skrev i en
> [...]
vand
> ringen med dette så skulle der være en mulighed for at den
snip...............

Mange tak for rådet - det virker oplagt!
Har givet det en tur, vi havde lige en flaske stående
Så må vi se..........
Venlig hilsen Arne Lorenzen.

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-07-01 19:29

Arne Lorenzen <aclo@mail.dk> skrev

> Mange tak for rådet - det virker oplagt!
> Har givet det en tur, vi havde lige en flaske stående

Prøv også at læse
http://hjem.get2net.dk/per.hansen/faq.htm#h8

--
Allan