Rep. af småskrammer med spraymaling?
Fra : Henning

Dato : 13-07-08 08:07

Jeg har nogle småskrammer på bilen fra andres "parkeringsgnidninger".
Jeg har en lakstift, men det er svært at få hjørnet på en kofanger til
at blive pænt med en lille bitte pensel. Findes der noget
"præcisions"-spraymaling i de rigtige farvekoder? En almindelig
spraydåse spreder malingen ud på et stort felt, så noget med en lille
dyse eller lignende?

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-07-08 10:36

"Henning" < @> skrev i meddelelsen
> [...]
> "præcisions"-spraymaling i de rigtige farvekoder? En almindelig
> spraydåse spreder malingen ud på et stort felt, så noget med en lille

Klip et hul i bunden af en papkasse og spray gennem det - så fungerer
papkassen som afdækning og du kan med hullets størrelse selv bestemme
størrelse på dysen. Spraymaling burde kunne fås i de rigtige farver.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer

Fra : Henrik

Dato : 15-07-08 01:00

".°o.O Thomas O.o°." skrev i en meddelelse

> Klip et hul i bunden af en papkasse og spray gennem det - så fungerer
> papkassen som afdækning og du kan med hullets størrelse selv bestemme
> størrelse på dysen. Spraymaling burde kunne fås i de rigtige farver.

Som Thomas skriver - evt få inspiration her
http://pubsys.kooper.se/hagmansden/files/gor_det_sjalv/GDS_lakering_dk%20ps.pdf