iiiiiiiiiiiiiiii..........
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-08-08 23:04

Iiiiiiiiiii hvor er det dog blevet til en modedille, at alting skal
hedde noget med 'i'... Jeg har her i eftermiddags været nede og købe mig
en lille dejlig transistorradio med DAB...

Minsandten om ikke mærket hedder "iTech" og modellen "i.DAB Replayer
FM10", og sandelig om ikke den har en "iCARD" port til SD og MMC kort...
- Og så har den skam også et såkaldt "i-intelligent Search System"
søgesystem på DAB tuneren..-))

Så man må sige, Apple virkelig har skabt et i-fænomen, - eller sagt på
engelsk - en iTrend...

mvh. Erik Richard

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 08-08-08 19:26

Erik Richard Sørensen wrote:
> [...]
> System" søgesystem på DAB tuneren..-))
>
> Så man må sige, Apple virkelig har skabt et i-fænomen, - eller sagt på

Elller "pod".
Jeg har lige modtaget sådan en her http://sleepypod.com/ idag, og minsandten
om ikke kassen er en tro kopi af de kasser Apple bruger til computere og
skærme.

M.v.h
Niels

Fra : PeterBP

Dato : 08-08-08 20:35

> [...]
> NisusWriter - The Future In Multilingual Textprocessing
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvornår får vi en mon en iDiot?

--
- Peter *** http://titancity.com/blog/
"Don't go around saying the world owes you a living. The world owes

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-08-08 21:38

PeterBP wrote:

> Hvornår får vi en mon en iDiot?

Aaah! - iSeeYou..-))

mvh. Erik Richard

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-08 23:46

On 2008-08-08 22:38:28 +0200, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> be mig

> ..
> m"

> agt på

> Aaah! - iSeeYou..-))
>
> mvh. Erik Richard

Jeg vil også gerne være hip og moderne, så jeg hedder iSteen - det er
så'n de unge vil ha' det!

Fra : Peter BP

Dato : 30-10-08 02:04

<iSteen> wrote:

> Jeg vil også gerne være hip og moderne, så jeg hedder iSteen - det er
> så'n de unge vil ha' det!

is-teen? Er det med fersken?!

--
"Another difference between Milton and myself is that everything
reminds Milton of the money supply. Well, everything reminds me of

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-11-08 00:57

Peter BP <null@nada.net> wrote:

> is-teen? Er det med fersken?!

Ja-ja, og hvis man vil have et glas til, kalder man bare på Merete.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-11-08 03:51

<iSteen> wrote:

> Jeg vil også gerne være hip og moderne, så jeg hedder iSteen - det er
> så'n de unge vil ha' det!

Skær lige dig selv i armen, og se om der komme olie ud eller blod ud,
bare lige for at være sikker ... Og hvis du nu var en androide, hvordan
ville du så finde ud af det? iKirken?

Flemming Rubini