Unison - hjælp ønskes (headers slettes) .
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-08 13:51

Når jeg har læst en tråd og jeg beder unison om at hente nye - bliver
de læste tråde slettet.
Hvorfor?

Jeg har kigget under preference, men kan ikke finde ud af det.
--
And you run, and you run to catch up with the sun, but it's sinking
Racing around to come up behind you again

Time - Pink Floyd

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-07-08 14:10

On 2008-07-26 14:50:43 +0200, Jesper Nielsen said:

> Når jeg har læst en tråd og jeg beder unison om at hente nye - bliver
> de læste tråde slettet.
> Hvorfor?
>
> Jeg har kigget under preference, men kan ikke finde ud af det.

Fandt ud af det! :)

Der er en kontakt der hedder show read/hide read......