iMac underlig opførsel.
Fra : Palle Jensen

Dato : 24-07-08 21:50

Har eller intet været i vejen.

Indtil jeg tændte op i dag.

Første jeg bemærkede da jeg startede Mail.app. var at der pludselig var
4 gamle accounts der blev tjekket.

Meget mærkeligt.

Så prøvede jeg at køre Software Update og så var det nogle gamle
opdateringer til iLife, iWeb, iPhoto og iMovie.

Som om der er kørt en eller anden restore funktion.

Der er sikkert nogle der vil råde mig til at tjekke i logfilerne hvad
der er sket. Vær venligst så præcis som mulig når I råder, for min
erfaring er at de logfiler er temmelig uoverskuelige.

Bør jeg lave noget disktjek eller lignende?

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 24-07-08 22:03

On 2008-07-24 22:49:35 +0200, Palle Jensen
<2.0dieselGEORGE.W.BUSH@gmail.com> said:

> Så prøvede jeg at køre Software Update og så var det nogle gamle
> opdateringer til iLife, iWeb, iPhoto og iMovie.
>
> Som om der er kørt en eller anden restore funktion.

Kørte en "Verify disk" og den meldte OK.

Det er tilsyneladende kun de fire applikationer der er røget tilbage i
tiden. Altså: iLife, iWeb, iPhoto og iMovie.

Altså iLife komponenterne der er røget i dammen? Giver det nogen mening?

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-07-08 00:00

Palle Jensen <2.0dieselGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> [...]
> tiden. Altså: iLife, iWeb, iPhoto og iMovie.
>
> Altså iLife komponenterne der er røget i dammen? Giver det nogen mening?

Der er i hvert fald lige kommet en opdatering til dem i går. Måske er
det den, der driller.
--
Henrik Münster
Esbjerg