Hvem har prøvet skype på gammel Iphone
Fra : jagge

Dato : 23-07-08 21:32

jeg overvejer en brugt 1 generations Iphone, men vil gerne høre om nogen
har prøvet at bruge skype på den via wifi ?? Fungerer det
tilfredsstillende i praksis ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 26-07-08 09:19

"jagge" <jagge@noname.invalid> skrev i en meddelelse
> jeg overvejer en brugt 1 generations Iphone, men vil gerne høre om nogen
> har prøvet at bruge skype på den via wifi ?? Fungerer det
> [...]

Jeg har ingen erfaringer med iPhone, men jeg har prøvet Skype på min Nokia
N95 med programmet Fring. Det var ikke nogen succes. Det virker men giver
store forsinkelser, og det er næsten umuligt at føre en samtale.

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : jagge

Dato : 26-07-08 09:56

> Jeg har ingen erfaringer med iPhone, men jeg har prøvet Skype på min Nokia
> N95 med programmet Fring. Det var ikke nogen succes. Det virker men giver
> store forsinkelser, og det er næsten umuligt at føre en samtale.

hmm det var sådan noget jeg var "bange" for, tak for informationen.

Venlig hilsen

Jakob