Studentermedhjælperjob som tester ved Phas~
Fra : J Bondo

Dato : 23-07-08 08:05

En god kollega har bedt mig spørge i dette forum, om der er nogen, der
kunne have interesse i et Mac-rettet studenterjob hos Phase One. Phase
One udvikler hardware og software (til både Mac og Windows) til
verdens bedste fotografer. Se nedenfor.

Med venlig hilsen og fortsat god sommer
Joachim

---

Hej

Jeg søger efter en eller flere studentermedhjælpere med gode Mac-
kundskaber som testere ved Phase One. Start vil nok tidligst være ved
midten eller udgangen af august.

Se nærmere på http://www.phaseone.com/Content/ContactUs/Job/Vacancies.aspx

Jeg er tilbage fra ferie den 31/7. Eventuelle spørgsmål kan i
mellemtiden rettes til Claus Mølgaard, clm@phaseone.com.

Med venlig hilsen

Ole Wahlgreen
Test Manager

Phase One A/S
Roskildevej 39
DK-2000 Frederiksberg
Denmark
Phone: + 45 36 46 01 11
Fax.: + 45 36 46 02 22
E-mail: owa@phaseone.dk
www.phaseone.com

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-08 21:09

On 2008-07-23 16:04:44 +0200, J Bondo <osteslag@gmail.com> said:

> [...]
> spx
>
> Jeg er tilbage fra ferie den 31/7. Eventuelle spørgsmål kan i

tjekket at man selv skal gætte resten af linket..
et lille hint, er at linket er til en PC, der ikke kører php

Fra : Palle Jensen

Dato : 24-07-08 23:35

On 2008-07-24 22:08:39 +0200, ecozyz said:

> tjekket at man selv skal gætte resten af linket..

"Gætte"?

Linien er da blot ombrudt. Synes ikke nødvendigt at gætte.

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen